Agencja interaktywna zjednoczenie.com wdrożyła swój autorski system zarządzania treścią w serwisie internetowym popularnej muzycznej stacji telewizyjnej – MTV. zjednoczenie.com dokonało wdrożenia CMS, jego integracji z istniejącymi aplikacjami oraz importu treści z poprzedniej wersji serwisu w wyjątkowo krótkim – jak na znaczny zakres prac – czasie 3 tygodni.
Oprócz wdrożenia swojego autorskiego systemu zarządzania treścią, zjednoczenie.com opracowało dla witryny tej znanej stacji telewizyjnej również dedykowane moduły, dopasowane do specyfiki tej stacji. Oprócz implementacji systemu zarządzania treścią dodano system obsługi komentarzy a także forum i kanały RSS a także dokonano importu znacznych objętościowo treści z poprzedniej wersji serwisu.
– Zastosowanie Systemu Zarządzania Treścią polepszy pozycjonowanie serwisu w wyszukiwarkach internetowych. CMS ułatwi również zarządzanie treścią witryny, pozwalając na szybkie i sprawne dodawanie nowych elementów. System umożliwia błyskawiczny dostęp i możliwość zmian wszystkich treści znajdujących się w serwisie, w dowolnym miejscu witryny. Dzięki zintegrowanemu systemowi zarządzania treścią cały serwis jest pod kontrolą – mówi Radosław Opałko, specjalista d/s projektów internetowych w zjednoczenie.com. – System CMS uprościł też obsługę serwisu ze strony pracowników MTV, uzupełnianie serwisu o nowe informacje czy edycja już istniejących elementów stały się teraz wyjątkowo proste i mało pracochłonne – dodaje Radosław Opałko.
Uruchomienie systemu zarządzania treścią to oczywiście nie jedyna zmiana. Oprócz wdrożenia nowych elementów od 'kuchennej’ strony serwisu, witryna zmieniła się również od strony widzianej przez jego użytkowników. zjednoczenie.com opracowało interaktywne animacje flash. Zostały również opracowane i wdrożone moduły obsługi i logowania użytkowników, co pozwoliło na zaoferowanie zarejestrowanym użytkownikom nowych, atrakcyjnych funkcjonalności.
– Uporządkowanie struktury witryny sprawiło, iż nawigacja po serwisie stała się łatwiejsza i bardziej intuicyjna. Internauci uzyskali również dostęp do szeregu nowych aplikacji. Po zalogowaniu się mogą korzystać z blogów i chata oraz brać udział w licznych konkursach. Dodatkowo, zmieniliśmy całkowicie system forum. Interakcja z użytkownikami niesłychanie dodaje serwisowi dynamizmu. Nowa odsłona www.mtv.pl to ciekawa propozycja nie tylko dla internautów ale i dla reklamodawców – mówi Beata Węgrzyn, Internet & Mobile Specialist MTV Networks Polska.
Projekt graficzny i funkcjonalny oraz ogólną koncepcję serwisu przygotowała firma K2. Redagowaniem serwisu zajmują się pracownicy MTV Polska.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.