W 2007 r. na YouTube zadebiutował klip „Charlie Bit My Finger”. Film zdobył ogromną popularność. Na tyle dużą, że jego bohaterowie doczekają się własnego serialu.
Wideo przedstawiające uroczych braci gryzących swoje palce obejrzano przez pięć lat ponad 486 mln razy. To szósty pod względem popularności klip w historii YouTube. Dzięki reklamom wyświetlanym przy filmie rodzice malców zarobili ponad 500 tys. dolarów.
Harry i Charlie, mający obecnie osiem i sześć lat, staną się bohaterami internetowego serialu. Firmy Viral Spiral oraz Rightster zajmą się produkcją filmów śledzących dalsze losy gryzącej się rodziny. Damien Collier, szef Viral Spiral, zdradził, że spodziewać się można m.in. chłopców recenzujących popularne klipy na YouTube. Celem jest sprzedaż reklam i pakietów sponsorskich. Jeśli format się sprawdzi, chłopcy być może zawitają do telewizji.
Nie ma jeszcze dokładniejszych informacji dotyczących daty premiery serialu. Czy może odnieść sukces bliski oryginalnemu klipowi? Zadanie będzie trudne skoro ten doczekał się własnego bloga czy… mobilnej aplikacji.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.