W I kwartale 2006 roku INTERIA.PL wypracowała zysk netto w wysokości 1 161 000 zł, wynika z raportu kwartalnego, opublikowanego przez spółkę 28 kwietnia. Przed rokiem, w analogicznym okresie, portal osiągnął zysk na poziomie 110 000 zł.
Spółka zamknęła I kwartał 2006 roku przychodami w wysokości 11 048 000 zł. Ich dynamika w stosunku do I kwartału ubiegłego roku wyniosła 59,2%. Jeszcze większą dynamikę odnotowała sprzedaż reklamy internetowej, z której przychody gotówkowe były w analizowanym okresie o 74,3% wyższe od uzyskanych rok wcześniej. Co warte podkreślenia, coraz bardziej istotny udział w przychodach gotówkowych spółki stanowią źródła alternatywne dla reklamy: działalność e-commerce, sprzedaż autorskich technologii i systemów, usługi komunikacyjne oraz produkcja witryn internetowych.
– Dobre wyniki, osiągnięte w pierwszym kwartale br., uznawanym w branży za słabszy okres, bardzo nas cieszą i dobrze rokują na przyszłość, zwłaszcza, że udaje się nam kontynuować politykę dywersyfikacji źródeł przychodów, która przynosi konkretne efekty – wyjaśnia Jacek Pasławski, prezes zarządu INTERIA.PL. – Gdy spojrzymy na utrzymujący kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostową rynek reklamy internetowej, dobrą koniunkturę gospodarczą w kraju i dynamiczny rozwój polskiego rynku internetowego, perspektywa wyników dla 2006 roku jest bardzo obiecująca – dodaje.
W I kwartale 2006 roku polepszyła się rentowność sprzedaży, która wyniosła 8,8% w stosunku do 1,5% w I kwartale 2005 roku. Wskaźnik rentowności operacyjnej ukształtował się na poziomie 10,2%, w odniesieniu do 1,7% w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.