Orange Blackberry na washingtonpost.com, slate.com i innych anglojęzycznych serwisach w ramach sieci ORIDIAN.
ARBOmedia Polska przy współpracy z jedną z największych międzynarodowych sieci reklamowych – ORIDIAN, przeprowadziła kampanię dla Orange Blackberry. Pionierskim elementem projektu była emisja reklamy użytkownikom z Polski odwiedzających biznesowe serwisy anglojęzyczne.
Grupę celową dla Orange Blackberry stanowią osoby związane z biznesem. W kampanii wykorzystano więc informacyjne i finansowe serwisy z oferty sieci ORIDIAN, reprezentowanej w Polsce przez ARBOmedia. Wśród nich znalazły się między innymi washingtonpost.com, Slate.com. Także businessnewswatch.com, Invest.com i wiele innych.
Obecność marki reklamodawcy na uznanych międzynarodowych serwisach informacyjnych stanowił dodatkowy element budowania jej wizerunku. W kampanii użyto „nieintruzywnej” formy reklamy – Rectangle 300×250 z capp x3. „Po uruchomieniu Orange Blackberry uważnie śledziliśmy jej przebieg. Dzięki ścisłej współpracy z zespołem ARBOmedia udało nam się stale optymalizować emisję kreacji” – powiedział Gal Ekstein, Dyrektor Sprzedaży na teren Europy i Azji w ORIDAN.
Kampania Orange Blackberry zrealizowana w sieci ORIDIAN to przykład unikatowej na polskim rynku oferty dotyczącej emitowania reklam na zagranicznych witrynach z targetowaniem na polskich internautów. Według danych ORIDIAN liczba użytkowników z Polski, którzy odwiedzają największe anglojęzyczne serwisy, korzystają z oprogramowania p2p oraz międzynarodowych komunikatorów internetowych wynosi 3,2 mln użytkowników. Witryny te stanowią silny potencjał dotąd rzadko wykorzystywany przez polskich reklamodawców.
Dzięki współpracy z ORIDIAN w ofercie ARBOmedia Polska znajduje się kilkadziesiąt anglojęzycznych portali internetowych m. in. o tematyce biznesowej, sportowej, młodzieżowej. Także oprogramowanie umożliwiające na emisje reklam np. FLESHGET, MSN PLUS, czy programy p2p pod submarką CYDOOR – wśród nich KAZAA.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.