Firma Epicor Software Corporation, w Polsce funkcjonująca pod nazwą Epicor|Scala, poinformowała o zawarciu kontraktów na wdrożeniu najnowszej wersji systemu iScala 2.2 w agencjach reklamowych Gruppa 66 Ogilvy i Young & Rubicam. iScala 2.2 to w pełni zintegrowanego system Epicor Software Corporation do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP).
Agencja Ogilvy korzystała wcześniej ze starszej wersji systemu Scala. O wyborze nowej wersji systemu – iScala 2.2 – zdecydowało zadowolenie użytkowników z dotychczasowej pracy z aplikacją, możliwość szybkiego wdrożenia nowej wersji systemu oraz łatwa adaptacja systemu do zmieniających się przepisów. Nie bez znaczenia były także udogodnienia w nowej wersji iScala, związane z zarządzaniem i administrowaniem, oraz rozszerzone funkcjonalności modułu Finanse: raportowanie, możliwość tworzenia wydruków, integracja z pakietem MS Office, czy możliwość zarządzania środkami trwałymi. W polskiej agencji Gruppa 66 Ogilvy zwiększono także ilość użytkowników systemu – obecnie z modułu Finanse iScala korzysta łącznie 8 osób. Projekt wdrożeniowy dla Ogilvy w Polsce był koordynowany przez polskich konsultantów Epicor|Scala.
Taką samą decyzję podjęła inna agencja reklamowa będąca wieloletnim użytkownikiem systemu Scala zarówno w Polsce jak i na Węgrzech – Young & Rubicam. Oprócz wymienionych powyżej powodów, dodatkową motywacją do równoczesnego przejścia na najnowszą wersję systemu była możliwość wdrożenia identycznego systemu w kilku spółkach należących do grupy Young & Rubicam, mających siedzibę w różnych krajach.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.