Portal Gazeta.pl umożliwił swoim użytkownikom korzystanie z doładowań kart telefonicznych online. Usługa została uruchomiona wspólnie z operatorami GSM i firmą Blue Media.
Gazeta.pl jest kolejnym już miejscem w sieci, w którym posiadacze telefonów na kartę, wszystkich operatorów, mogą uzupełniać swoje konto w wygodny i bezpieczny sposób.
„Cały proces złożenia zlecenia i dokonania płatności za doładowanie jest prosty
i intuicyjny. Klient korzystający z usługi jest prowadzony przez system, a także informowany o wszystkich zasadach związanych z zasileniem – wyjaśnia Aleksandra Weinzieher z portalu Gazeta.pl. – Mam tu na myśli podpowiedzi o kwotach doładowań dostępnych w danej sieci, obowiązujących promocjach i przejrzyście zaprezentowanym wachlarzu sposobów płatności. To oraz inne elementy serwisu powodują , że korzystanie z usługi jest łatwe i przyjazne” – dodaje Aleksandra Weinzieher.
Z doładowań online mogą korzystać również firmy, dla których system, tuż po przeprowadzeniu transakcji zasilenia, generuje fakturę za usługę i przesyła na adres mailowy zleceniodawcy.
Od strony technicznej transakcje zasileń obsługiwać będzie firma Blue Media.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.