Agencja FFCreation.com wspólnie z PZL zrealizowała dla Motoroli projekt serwisu internetowego i kampanię internetową poświęcone nowemu konkursowi „Design yourself”. ampania internetowa wyświetlana jest na najpopularniejszych portalach i komunikatorach.
Konkurs, organizowany przez PZL, dotyczy osób, które w okresie promocji kupią jeden z modeli telefonów Motoroli (L6, L7 oraz V3) i wypełnią ankietę, zamieszczoną na stronie konkursowej. Ankieta zawiera pytania dotyczące ulubionego stylu ubioru, rodzaju muzyki, gatunku filmów, wartości, subkultur i nurtów kultury.
Na ich podstawie komisja wybierze najciekawsze odpowiedzi. 10 zwycięzców wygra swój nowy wizerunek, który powstanie we współpracy z kreatorami wizerunku podczas weekendu w Hotelu SPA Ireny Eris „Dylewskie Wzgórza”. 40 kolejnych laureatów wygra zakupy z wizażystami na koszt Motoroli.
Serwis internetowy www.motowizerunek.pl został stworzony zgodnie z założeniami konkursu i marki. Nowoczesna i jednocześnie elegancka kreacja zachęca do wzięcia udziału w konkursie hasłami „wybij się z tłumu” oraz „wygraj swój nowy wizerunek”. Na stronie użytkownik znajdzie zasady konkursu, regulamin, opis nagród, ankietę i kontakt, a także informacje o modelach telefonów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.