Inotel SA – niezależny operator telekomunikacyjny specjalizujący się w oferowaniu telefonii VoIP – obniża od 1 czerwca ceny dla resellerów o 30 proc. Obniżka jest związana z przekroczeniem planów sprzedażowych i ma umożliwić jeszcze szybszy rozwój Inotel.
Wprowadzana obniżka dotyczy wyjściowej opłaty dla resellerów za konto SIP, która będzie wynosić 3,50 zł (wcześniej 4,99 zł). Dzięki temu, wszyscy resellerzy Inotela (ponad 60 dostawców Internetu i wirtualnych operatorów VoIP) będą także mogli obniżyć swoje ceny za połączenia telefoniczne realizowane w technologii VoIP. Obniżenie cen przez każdego z resellerów będzie jednak jego autonomiczną decyzją, jako że mają oni pełną niezależność, jeśli idzie o politykę cenową.
„Ta obniżka ma podziałać stymulująco na i tak bardzo dynamicznie rozwijający się rynek telefonii internetowej w Polsce. To z kolei powinno nam umożliwić jeszcze szybszy rozwój, który obecnie wynosi ok. 30 proc. na miesiąc pod względem ilości klientów i minut wydzwanianych na naszej platformie” – mówi Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu Inotel SA.
Inotel oficjalnie zadebiutował na rynku dokładnie rok temu, w maju 2005 roku. Od tego czasu operator zdobył pozycję lidera na rynku hurtowym VoIP, mając w nim ponad 50 proc. udział. Za pośrednictwem platformy Inotela, Polacy co miesiąc rozmawiają ok. 2,5 miliona minut. W zasięgu telefonii internetowej Inotela jest ponad 500 tys. mieszkań.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.