home.pl i Google rozszerzą zakres współpracy w zakresie wzajemnej promocji usług internetowych w Polsce.
home.pl i Google przedłużyły o rok umowę dotyczącą współpracy w zakresie wzajemnej promocji usług internetowych. Dzięki niej użytkownicy usług serwerowych home.pl (Business Starter, Business Server, Business Server PRO) będą nadal otrzymywać darmowe kupony o wartości 200 zł do wykorzystania na reklamę w najpopularniejszej światowej wyszukiwarce internetowej Google oraz wybranych portalach i serwisach informacyjnych.
– Tysiące polskich firm zareklamowało się bezpłatnie w Internecie dzięki wspólnej akcji home.pl i Google. Większość z nich zrobiła to pierwszy raz dzięki czemu miała możliwość praktycznego sprawdzenia jej efektywności. Zakres współpracy z Google będzie sukcesywnie rozszerzany – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl
Współpraca obu firm rozpoczęła się w grudniu 2005 roku i była pierwszym tego rodzaju przedsięwzięciem Google w Europie Środkowo-Wschodniej realizowanym we współpracy z lokalnym partnerem. Firmy przygotowują obecnie nową ofertę usług Google dla użytkowników usług serwerowych home.pl. Zostaną one zaprezentowane w trzecim kwartale bieżącego roku.
– Współpraca z liderem polskiego rynku usług hostingowych umożliwiła nam dotarcie z usługami Google do najbardziej perspektywicznego segmentu rynku – małych i średnich firm. Nasza marka stała się jeszcze lepiej rozpoznawalna, znacznie wzrosła też wiedza przedsiębiorców o komercyjnych usługach dostępnych w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej świata – mówi Artur Waliszewski, country manager Google w Polsce.
Oferowane przez home.pl kupony promocyjne umożliwią darmowe wykorzystanie usługi Google AdWords. Jest to forma reklamy tekstowej wykorzystującej efektywną technologię wyszukiwania kontekstowego na podstawie zdefiniowanych przez użytkownika słów kluczowych. Moduły reklamowe wyświetlane są obok lub nad rezultatami wyszukiwania na stronach Google oraz Google Groups (grupy dyskusyjne) i Google Directory (katalog serwisów WWW).
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.