Ubezpieczenie kosztów leczenia, pomocy w podróży, następstw wypadków, bagażu, sprzętu sportowego, anulacji rezerwacji w hotelu czy rezygnacji z wycieczki. To podstawowy pakiet, dodatkowych, indywidualnych ubezpieczeń turystycznych, którym rozpoczęły współpracę TU Allianz i portal turystyczny easygo.pl.
Od dziś klienci wyjeżdżający na swoje wakacje za pośrednictwem platformy easygo.pl mogą czuć się jeszcze bezpieczniej. Wystarczy w czasie internetowej rezerwacji swojej wybranej, urlopowej oferty zostać przy komputerze kilka minut
dłużej, aby każdy zainteresowany mógł stać się posiadaczem indywidualnej polisy ubezpieczeniowej. A wszystko w prosty, łatwy i przyjazny dla użytkownika sposób. Zgodnie z maksymą portalu … easy & go!
To już pewne, że klienci easygo.pl mogą liczyć nie tylko na największy na e-turystycznym rynku wachlarz wyboru wakacyjnych propozycji i najlepszych na rynku doradców turystycznych, ale także na najtrafniej dobrane i doskonale skrojone wartości dodane.
– Analiza naszych rozmów z klientami wskazuje wyraźnie, że co 5-6 osoba dopytuje o możliwość skorzystania z dodatkowego, indywidualnego ubezpieczenia siebie, swoich bliskich czy zabieranego ze sobą na wakacje sprzętu – wyjaśnia Iwona Sokołowska, szef sprzedaży w centrum
rezerwacji easygo.pl. – Nasi klienci znają ustawowe zasady i doskonale wiedzą, że każdy sprzedawany przez nas produkt pakietowy jest już ubezpieczony przez samego organizatora wyjazdu. A mimo to, w czasie swoich podróży chcą czuć się komfortowo i bezpiecznie, dlatego szukają dodatkowych form ubezpieczenia. Postanowiliśmy im pomóc i przygotować konkretną, dobra i łatwą w pozyskaniu ofertę.
Allianz od lat oferuje ubezpieczenia dla osób wyjeżdżających za granicę. Ubezpieczenia znane pod nazwą Globtroter i Tramp, sprzedawane były wyłącznie przez agentów ubezpieczyciela i sieć współpracujących z nim biur turystycznych. Od niedawna Allianz zaproponował klientom możliwość zawierania ubezpieczeń na wyjazd krajowy i zagraniczny także przez Internet. Współpraca z easygo.pl jest więc naturalnym ruchem w doskonałe środowisko
– Dynamiczny rozwój easygo.pl, duża liczba ofert wyjazdowych w portalu i współpraca z wieloma, sprawdzonymi touroperatorami pozwala przewidywać, że liczba osób korzystających z wyjazdów za jego pośrednictwem będzie systematycznie rosła. Stwarza to dla nas doskonałą możliwość dotarcia z ofertą ubezpieczeń turystycznych do szerokiej grupy klientów. – mówi Kinga Chyc z wydziału eCommerce w TU Allianz Polska S.A. – Chcemy, aby na wakacjach wszyscy czuli się bezpiecznie, aby mieli zapewnioną opiekę medyczną na najwyższym poziomie, aby wiedzieli, że Allianz zorganizuje im pomoc i pokryje koszty hospitalizacji i transportu medycznego, czy choćby zwykłej konsultacji
lekarskiej.
Serwis Allianz w easygo.pl to zarówno informacyjne kompendium wiedzy na temat ubezpieczeń wyjazdowych jak i bardzo wygodne narzędzie do szybkiego, online’owego zawierania umów i zakupu konkretnych polis. Każda potencjalna transakcja poprzedzona jest operacją na wirtualnym kalkulatorze, który pozwala precyzyjnie wyliczyć wysokość składki ubezpieczeniowej. Do zasobów serwisu ubezpieczeniowego prowadzi siatka internetowych narzędzi rozmieszczona w najważniejszych punktach przeglądanej i rezerwowanej oferty turystycznej w easygo.pl.
Partnerzy zapowiadają stały rozwój serwisu o kolejne sekcje i włączenie jeszcze w tym sezonie ciekawych akcji promocyjnych.
Serwis ubezpieczeniowy http://www.easygo.pl/allianz to drugi po finansowym http://www.easygo.pl/citibank serwis tematyczny w easygo.pl
uruchomiony w tym roku. Wyjazdy urlopowe sprzedawane w Internecie to według różnych źródeł od 3 do 5% całego rynku turystycznego w Polsce.
Jego wartość systematycznie rośnie każdego roku. Najwięksi gracze notują 100 – 150% wzrost obsłużonych klientów, a co za tym idzie także generowanych przychodów. Średnia wartość dokonywanej w chwili obecnej rezerwacji wakacyjnej online to 4200 złotych. easygo.pl planuje w sezonie lato `2006 obsłużyć 18 000 klientów.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.