Ericsson powierzył Artegence prace nad dostosowaniem swojego serwisu do swojego nowego wizerunku.
Dwa lata temu, w maju 2000 roku firma Artegence stworzyła pierwszy w Polsce serwis całkowicie przygotowany w technologii Java/XML dla firmy Ericsson. Serwis był dostępny jednocześnie z poziomu WWW oraz przeglądarki WAP, co oznacza, że korzystanie z niego było możliwe praktycznie z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Dodatkowo, architektura systemu i rozbudowane funkcje administracyjne umożliwiały całkowite i łatwe zarządzanie serwisem osobom nie posiadającym wykształcenia informatycznego.
Korzystając ze specjalnych formularzy i przejrzystego menu administratora mogły one bez problemu wprowadzać nowe teksty, zdjęcia a nawet zarządzać kampaniami banerowymi. Ericsson.pl był jednym z najlepszych przykładów, jak powinny wyglądać nowoczesne serwisy korporacyjne.
Po niemal dwóch latach Ericsson wraz z następującymi przekształceniami otrzymał nowe wytyczne dotyczące standardu komunikacji z klientem. Wytyczne te dotyczyły również komunikacji z klientem w Internecie. Natomiast wszystkie dotychczasowe funkcje serwisu, łącznie z wyszukiwarką miału zostać zachowane. Ze względu na prawie dwuletnią współpracę Ericsson, powierzył prace nad dostosowaniem serwisu do nowych wzorców, agencji interaktywnej Artegence.
Ponieważ poprzednia wersja serwisu stworzona była przy użyciu standardu XML, dostosowanie wymagało jedynie zmian w szablonach stylu XSL, dzięki czemu proces produkcji uległ znacznemu skróceniu. Szablony stylu XSL (eXtensible Stylesheet Language) to część XML odpowiadająca za transformacje dokumentu. Stosowane są do przekształcania stron zdefiniowanych w postaci logicznej na strony w konkretnym języku prezentującym treść (np. HTML dla Internetu, WML dla WAP). Użycie XSL pozwala na łatwe rozdzielenie treści od wyglądu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.