TNS OBOP oferuje badanie służące do pomiaru struktury społeczno-demograficznej widowni serwisów WWW – WebProfiler. Badanie to jest sieciowym produktem TNS, używanym w większości krajów europejskich. Wyniki badania mogą być wykorzystywane zarówno do planowania kampanii reklamowych w Internecie, jak i bezpośrednio przez badane witryny do celów marketingowych.
Kwestionariusz badania ma postać okienka pop-up. W wersji podstawowej obejmuje zestaw zmiennych społeczno-demograficznych wykorzystywanych przy planowaniu kampanii reklamowych w Internecie: płeć, wiek, wykształcenie, dochód, rozkład geograficzny, sytuację zawodową, zawód, branżę zatrudnienia oraz częstotliwość korzystania z internetu przez respondenta.
Badanie WebProfiler wykorzystuje mechanizm cookies i jest zgodne ze specyfikacją polityki prywatności W3C. Zestaw zmiennych użytych w badaniu został pozytywnie oceniony przez specjalistów odpowiedzialnych za internet w największych w Polsce domach mediowych. Może on jednak zostać dostosowany do indywidualnych potrzeb badanego serwisu.
„WebProfiler był wielokrotnie testowany i doskonalony. Jego ostateczna forma jest wynikiem kumulacji doświadczeń z badań przeprowadzonych na kilkudziesięciu witrynach internetowych, a także kilku serwisach wiodącego polskiego portalu. Dlatego mamy pewność, że jest to produkt sprawdzony, w pełni spełniający oczekiwania klientów.” – powiedział Łukasz Marczyk, dyrektor działu badań internetu w TNS OBOP.
Badanie TNS WebProfiler prowadzone jest na dobranej losowo próbie użytkowników serwisów WWW. Dane kwestionariuszowe podlegają weryfikacji w celu uniknięcia przekłamań i błędów badawczych. Badanie może mieć charakter jednorazowy lub cykliczny. Badanie cykliczne jest realizowane w odstępach kwartalnych, co pozwala na określenie zmian w strukturze widowni serwisu WWW oraz ich dynamiki. Zmienne z badania WebProfiler mogą być bezpośrednio przekładane na zmienne z ogólnopolskiego badania użytkowników Internetu Interbus (off line).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.