Wortal Wirtualnemedia.pl uruchomił nowy serwis – BLOG. Swoje blogi zdecydowali się tu pisać m.in. Krzysztof Ziemiec, Bogusław Chrabota, Grażyna Leloch, Waldemar Izdebski, Konrad Ciesiołkiewicz, Piotr Barełkowski, Robert Bernaciak, Mateusz Zaremba i Adam Dyba.
Najnowszy serwis wortalu Wirtualnemedia.pl – Blog.wirtualnemedia.pl – ruszył oficjalnie w środę, 16 sierpnia 2006 r. Jest to pierwsze miejsce w polskim internecie, gdzie będzie można poczytać internetowe dzienniki ludzi zawodowo związanych z telewizją, radiem, prasą, internetem, reklamą, public relations, badaniami marketingowymi, telekomunikacją i gospodarką – czyli tym, czym na co dzień zajmuje się wortal Wirtualnemedia.pl.
Dlaczego internetowy dziennik? – Po ponad stu dwudziestu felietonach dla miesięcznika „Press” pora zmienić medium, gdyż coraz trudniej jest pisać o mediach do miesięcznika. Między złożeniem tekstu a jego drukiem nieraz mija epoka. I zmienia się zbyt wiele, by tekst był odkrywczy – napisał w swojej pierwszej blotce Bogusław Chrabota – Dyrektor Anteny, Redaktor Naczelny Telewizji Polsat S.A.
Konrad Ciesiołkiewicz – były rzecznik rządu, obecnie doradca i pełnomocnik prezydenta Warszawy – liczy na dyskusję o sprawach publicznych:
– Od lat moją pasją jest problematyka szeroko rozumianej komunikacji społecznej: PR, marketingu, funkcjonowania mediów; a więc wszystkiego tego, czym zajmuje się serwis Wirtualnemedia.pl i ludzie prowadzący tu blogi. Blog w branżowym serwisie ma swoją specyfikę. Ze względu na swój określony, branżowy charakter, pozwala prowadzić ciekawy dialog dotyczący całego rynku medialnego. Demokracji potrzebne są miejsca dyskusji o sprawach publicznych, a więc także o mediach. Wirtualnemedia.pl i jego platforma z blogami stanowią takie miejsce. W sensie branżowym to nowatorskie przedsięwzięcie – wyjaśnia powód założenia bloga Konrad Ciesiołkiewicz.
Do „stargetowanego” odbiorcy na blog.wirtualnemedia.pl chce dotrzeć Marcin Duma, Dyrektor Homo Homini – Badania Opinii i Komunikacja Społeczna:
– Decyzję o chęci prowadzenia bloga podjąłem w zasadzie od razu. Są blogi ogólne, poetyckie, polityczne, erotyczne, dla nastolatków, SF, RPG, obrazkowe, komiksowe oraz przynajmniej tuzin innych rodzajów, ale blog o mediach, PR i okolicach na profesjonalnym wortalu mediowym to nowość. Blogując w taki sposób może zawężamy grono odbiorców, ale możemy za to liczyć, że odbiorca będzie bardziej… „stargetowany”. Dzięki temu mamy dużą szansę na ciekawe dyskusje, komentarze osób zainteresowanych i większym stopniu zorientowanych w tematyce medialnej – mówi blogujący na Wirtualnemedia.pl Marcin Duma.
Po co blogować? – Jedni mówią: próżność, inni: ekshibicjonizm. Ja mówię: eksperyment. Każdy z nas do pewnego stopnia jest przekonany o własnej racji i nieomylności. Najtrudniejszy moment przychodzi wtedy, kiedy trzeba skonfrontować nasze poglądy z opinią innych ludzi. Zależy mi na takiej konfrontacji, jednak nie po to, żeby puszyć się opiniami potwierdzającymi moje tezy, ale żeby usłyszeć za i przeciw, przetestować argumenty i pomysły, podzielić się swoimi spostrzeżeniami i dać wyraz emocjom – dodaje Duma.
Jak zapewnia Marcin Szumichora, właściciel wortalu Wirtualnemedia.pl, serwis blog.wirtualnemedia.pl będzie systematycznie rozwijany i wzbogacany o nowe osoby piszące swój internetowy dziennik.
Blog dostępny jest pod adresem: blog.wirtualnemedia.pl. W tym miejscu można również zgłosić swoją chęć pisania bloga na Wirtualnemedia.pl.
Swój blog zdecydowali się do tej pory w wortalu Wirtualnemedia.pl pisać:
Adam Dyba – Business Development Director w ClickAd
Bartek Rosenkiewicz – Założyciel agencji Ixel Communications
Bartosz Herman – Marketing Manager, Samsung Electronics Polska
Bogusław Chrabota – Dyrektor Anteny – Redaktor Naczelny Telewizji Polsat S.A.
Dominika Płaza – MTV Polska
Grażyna Leloch – Project Manager w agencji interaktywnej TEQUILADIGITAL (TBWA Communication Group)
Konrad Ciesiołkiewicz – Były rzecznik rządu, obecnie doradca i pełnomocnik prezydenta Warszawy
Krzysztof Ziemiec – Dziennikarz 'Wiadomości’ i programu 'Kwadrans po ósmej’ w TVP1
Marcin Duma – Dyrektor Homo Homini – Badania Opinii i Komunikacja Społeczna
Mateusz Zaremba -szef działu obsługi klienta u lidera rynku interaktywnego – agencji HYPERmedia of Isobar/Aegis Media
Piotr Barełkowski – Prezes TV Biznes
Rafał Janik- Właściciel firmy doradztwa online Thinkmedia oraz Sales & Marketing Manager w Nokaut Sp. z o.o.
Robert Bernaciak – Key Account Manager w domu mediowym Media Contacts
Waldemar Izdebski – Dyrektor działu badań i planowania mediów, Mediatak – dom prasy regionalnej
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.