Indie mają nową końcówkę – alternatywną i nieoficjalną. Czy klienci skuszą się na rejestracje domen .IN.NET?
Za projektem uruchomienia IN.NET stoi Directi Group, jeden z największych dostawców internetowych usług w Indiach. Końcówka jest projektem zupełnie prywatnym, nie jest związana z oficjalną administracją. Jej plusem ma być dostępność wielu krótkich nazw, które nie są do zdobycia w rejestrze.IN czy .COM.
Nasze dane pokazują, że ok. 65 proc. klientów nie jest w stanie zdobyć domeny, którą sobie wybrali. Rezygnują więc lub wybierają dłuższe, nieatrakcyjne nazwy. Naszym celem jest sprawić by niedobór nie był problemem i oferować krótkie, łatwe do zapamiętania nazwy i rozsądnych cenach – powiedział Bhavin Turakhia, szef Directi.
Dostępność .IN.NET właśnie się rozpoczęła i przez najbliższe 40 dni trwać będzie okres landrush przeznaczony dla właścicieli znaków handlowych. Od 1 sierpnia własne domeny rejestrować będzie mógł każdy zainteresowany. Czy znajdą się amatorzy? Na pewno będzie ich trochę, wydaje się jednak, że .IN.NET zajmie podobną pozycję do .COM.PL – od czasu do czasu wypłynie, ale to .IN, .NET i .COM wciąż będą miały znaczenie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.