Pkt.pl rozpoczęła współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net.
Serwisy internetowe należące do firmy pkt.pl, takie jak: pkt.pl, biznesfinder.pl, alejahandlowa.pl, dladomu.pkt.pl oraz biznesmentor.pl każdego miesiąca odwiedza 2,4 mln internautów, generując blisko 15 mln odsłon (dane wg Megapanel PBI/Gemius, 03.2013). Serwisy te są atrakcyjnym, biznesowym miejscem reklamowym dla firm, które chcą dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Reklamodawcy mają do dyspozycji takie formy jak billboard, double billboard, expand billboard oraz rectangle. Dzięki współpracy z Evolution Media Net będziemy mogli dotrzeć z naszą ofertą reklamową w tych serwisach do firm, które planując kampanię promocyjną wybierają formy graficzne – mówi Marta Struk, starszy specjalista ds. komunikacji pkt.pl.
Wśród usług, które Evolution Media Net oferuje firmie pkt.pl, są zarówno działania reklamowe w wyszukiwarkach firm, produktów i usług, jak i działania e-marketingowe oparte na bazach mailingowych posiadanych przez spółkę.
Grupa serwisów należących do pkt.pl to przede wszystkim doskonała grupa odbiorców, zarówno pod kątem ilości, jak i jakości. W ramach współpracy będziemy odpowiadać za sprzedaż kampanii zasięgowych, ale także będziemy razem z pkt.pl tworzyć wspólne projekty reklamowe – dodaje Maciej Musioł, dyrektor operacyjny sieci Evolution Media Net.
Serwisy należące do pkt.pl wejdą w skład kanału tematycznego Biznes i Gospodarka. Umowa została podpisana bezterminowo i weszła w życie z początkiem czerwca, a Evolution Media Net ma wyłączność sieciową i agencyjną na sprzedaż reklam. Serwis pkt.pl wcześniej współpracował z siecią reklamową Goldbach, a biznesfinder.pl, alejahandlowa.pl oraz biznesmentor.pl z siecią IDMnet.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.