Serwis Pracuj.pl rozpoczął nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Gratulujemy odważnym”, która zachęca Polaków do aktywnego wykorzystywania swojego potencjału zawodowego.
Kampania „Gratulujemy odważnym” skierowana jest do kandydatów szczególnie cenionych na rynku pracy – specjalistów z wysokimi kompetencjami i dużym doświadczeniem zawodowym. Jej celem jest uświadomienie tej grupie pracowników, że warto podejmować ryzyko i decydować się na zmiany, aby osiągnąć satysfakcję ze swojego życia zawodowego.
Od 16 września w telewizji emitowany będzie 30-sekundowy spot, który będzie nadawany w m.in. TVP 1, TVP 2, TVN (w tym m.in. TVN24, TVN Turbo, TVN Style), Discovery oraz Travel Channel, FoxLife i Kino Polska.
Działania online będą prowadzone z wykorzystaniem formatów display oraz wideo, w serwisach biznesowych i lifestyle. Spot reklamowy będzie można zobaczyć także jako pre-roll na YouTube i w wybranych serwisach VOD. Dodatkowo w największych miastach Polski (Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi i Wrocławiu) pojawią się siatki wielkoformatowe promujące markę Pracuj.pl.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja K2. Planowaniem i zakupem mediów online zajęła się agencja mediowa K2 Media, a za media planning mediów tradycyjnych odpowiada easy MEDIA. Kampania potrwa do 17 listopada.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.