Agencja Interaktywna Adv.pl poszerza portfolio obsługiwanych Klientów o kolejną instytucję z branży finansowej. Współpraca
z LUKAS Bankiem obejmuje stworzenie i obsługę Centrum Kredytowego www.KredytOnline.pl.
Oprócz możliwości złożenia przez Internet wniosku o przyznanie kredytu lub o wydanie karty kredytowej, internauci znajdą w serwisie wiele przydatnych informacji na temat produktów kredytowych i samego kredytowania.
„Zdecydowaliśmy się na wybór Adv.pl po wielu tygodniach analizowania wielu różnych koncepcji i pomysłów prezentowanych nam przez różne agencje interaktywne” – mówi Arkadiusz Cempura – szef projektu KredytOnline.pl w LUKAS Banku.
„Propozycje Adv.pl były interesujące, przygotowane zgodnie z naszymi oczekiwaniami, a przede wszystkim bardziej przekonujące niż agencji konkurencyjnych”.
„Jesteśmy dumni z faktu, iż LUKAS Bank dołączył do znakomitego grona obsługiwanych przez nas instytucji finansowych. Nasze doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów e-marketingowych dla branży finansowej pozwoli nam na skuteczną realizację stawianych przed nami celów. Jestem przekonany, że nie zawiedziemy pokładanych w nas nadziei” – mówi Konrad Pankiewicz – Dyrektor Zarządzający Adv.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.