BizOn media, ogłosił swoje powstanie na konferencji prasowej 19 września 2006 r., w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest to nowy dom sprzedaży mediów, specjalizujący się w dotarciu do grupy celowej „biznes”.
Początkowo BizOn media będzie działał w obszarach reklamy internetowej, ambientowej oraz prasowej. Dyrektorem zarządzającym nowego podmiotu został Rafał Szychowski.
– Marka BizOn to akronim wyrazów „biznes” i „online”. Nazwa odzwierciedla specjalizację firmy: nastawiamy się na stricte biznesową grupę docelową. Będziemy działać głównie w obszarze mediów internetowych, jednak komunikację online chcemy uzupełniać docierając do użytkowników biznesowych poprzez inne media – obecnie prasę i ambient, – mówi Rafał Szychowski, – Najważniejszy jest dla nas użytkownik: osoba wykształcona, dobrze zarabiająca, w wieku 25-49 lat, piastująca wysokie stanowisko, bądź prowadząca działalność gospodarczą. Koncentracja na efektywnych metodach dotarcia do tej grupy odbiorców stanowić będzie unikatową siłę BizOn media na rynku reklamowym.
Sieć stawia na witryny biznesowe o silnej marce. Obecnie oferuje trzydzieści serwisów. Wśród nich znajdują się tak znane tytuły jak: Gazetaprawna.pl, Newsweek.pl, Mediarun.pl, Parkiet.com, Podatki.pl, TVbiznes.pl, twoja-firma.pl, egospodarka.pl, abc.com.pl, NowoczesnaFirma.pl Biznesnet.pl, Eurobankier.pl i inne. Sieć dociera do ponad 2,4 mln unikalnych użytkowników.
Sieć ułatwi realizację kampanii kierowanych do biznesowych grup celowych. Poza standardowymi formami reklamowymi, oferowanymi w modelach CPM, BizON będzie koncentrował się na nowoczesnych metodach komunikacji z wykorzystaniem akcji specjalnych, takich jak: sponsoringi, konkursy, otwieranie treści płatnych, reklama video, reklama w RSS, podcasting i inne. Ze względu na premiowy charakter oferty, nie będą dostępne modele sprzedaży w oparciu o CPC, CPA i kampanie zasięgowe.
Strategią BizOn media jest posiadanie kompleksowej i komplementarnej oferty z zakresu komunikacji marketingowej dla biznesu dlatego w ofercie nowego domu sprzedaży mediów znajdziemy rozwiązania z zakresu AMBIENT i PRASY. Uzupełnienie oferty internetowej o niestandardowe formy komunikacji i reklamę w prasie niszowej jest konsekwencją wymagań i potrzeb polskich marketerów.
BizOn media należy do grupy ARBOmedia A.G. Jest to pierwszym projekt o tematyce biznesowej w ramach sieci, realizowany w Europie. „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest jednym z dynamiczniej rozwijających się rynków reklamowych w Europie, dlatego właśnie tutaj postanowiliśmy wprowadzić nową markę i otworzyć nową sieć tematyczną. Nie chcemy jednak jej zasięgu ograniczyć tylko do Polski. W dalszej perspektywie planujemy ekspansję sieci na takich rynkach jak Czechy, Słowacja i Rumunia –.powiedział COO ARBOmedia A.G Dr. Bronislav Kvasnicka
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.