Inotel – niezależny operator telekomunikacyjny oferujący usługi telefonii IP – po przeanalizowaniu struktury i dynamiki wzrostu swoich klientów odkrył, że swój 30 proc. miesięczny rozwój zawdzięcza głównie osobom, które nie wiedzą, że korzystają z telefonii IP.
„To paradoks, ale największa grupa naszych klientów nie zdaje sobie sprawy z tego, że korzysta z VoIP. Najczęściej znajdują się oni w zasięgu działania współpracujących z nami dostawców Internetu i po prostu kupują od nich telefon. Potem podłączają tradycyjny aparat do gniazdka telefonicznego i zaczynają płacić wielokrotnie niższe rachunki. O tym, że to VoIP nie wiedzą i wcale ich to nie interesuje. Ważne jest to, że jakość rozmów jest taka sama, a rachunki dużo niższe niż u tradycyjnych operatorów” – mówi Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu Inotel SA.
Obecnie w oparciu o platformę Inotel (www.inotel.pl) swoje usługi telekomunikacyjne oferuje ponad 80 dostawców Internetu i sieci telewizji kablowych. Sprzedają oni telefon pod własną marką i w oparciu o samodzielnie prowadzoną politykę cenową. W ich zasięgu znajduje ok. 1 miliona gospodarstw domowych. Ilość rozmów wydzwanianych miesięcznie przez klientów Inotela w sierpniu przekroczyła 3 miliony minut na miesiąc i nadal rośnie.
Osiągnięcia Inotela to rezultat rosnącej popularności telefonii VoIP w Polsce. Jak wynika z raportu Synergy Research Group Polska jest jednym z przodujących państw w Europie pod względem dynamiki rozwoju telefonii IP. Według analityków do 2008 roku w Europie Środkowej 50 proc. małych i średnich przedsiębiorstw korzystać będzie z technologii IP zamiast klasycznej telefonii.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.