Agencja FFCreation.com uruchomiła stronę internetową www.axa.pl dla towarzystwa ubezpieczeniowego AXA, rozpoczynającego swoją działalność w Polsce.
Serwis internetowy jest głównym źródłem informacji o ubezpieczycielu oraz jego ofercie, użytkownik ma możliwość obliczenia własnej indywidualnej składki ubezpieczenia korzystając z taryfikatora, oraz po zapoznaniu się ze wstępną ofertą połączyć się przez Skype’a z call center , aby zapoznać się ze szczegółową ofertą bądź zamówić konsultację z Doradcą Axa Ubezpieczenia w wybranym przez siebie terminie.
Kreacja kampanii internetowej oparta jest przede wszystkim na tekście. Ideą całej kampanii było takie skonstruowanie tekstu, aby poszczególne wyrazy pojawiające się w tekście przekładane na prawą stronę formy na końcu utworzyły ostateczne hasło „call to action.”
Kampania internetowa składa się z 3 form (billboard, double billboard, box śródtekstowy) i nawiązuje do kampanii offline’owej. Obejmuje 4 linie kreacyjne: linia wizerunkowa oraz 3 linie komunikujące najważniejsze wyróżniki oferty Axa Ubezpieczenia.
AXA to jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych na świecie. Wieloletnie doświadczenie i nieustanna obecność na międzynarodowych rynkach sprawia, że AXA obsługuje już ponad 51,5 miliona klientów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.