Od początku roku Grupa Kapitałowa SARE osiągnęła zysk netto w wysokości 905 tys. zł, przychody spółki w tym okresie osiągnęły poziom 12 mln zł. W porównaniu z rokiem ubiegłym zysk wzrósł o ponad 150 proc, przychody zaś o 76 proc.
Nieustannie pniemy się w górę, rozwijamy narzędzia i wachlarz usług Grupy. Widząc takie wyniki nie ukrywam swojej radości. Jestem dumny z całego zespołu pracowników Grupy, bo to oni są autorami tego sukcesu. Jest to dla nas bez wątpienia motywacja do wprowadzania kolejnych innowacji związanych z rynkiem szeroko pojętego e-marketingu i wsparcia sprzedaży, bo zapotrzebowanie na usługi jakie oferujemy ciągle rośnie. Naszym celem jest jak największa automatyzacja działań marketingowych poprzesz wszelkie dostępne kanały komunikacji. – powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE SA.
Wyniki są efektem intensywnych działań sprzedażowych oraz rozwojowych poszczególnych spółek zależnych i powiązanych. Marki mrTarget i Inis, które ze start-upów przerodziły się w silne i dojrzałe spółki, generują dziś bardzo duże zyski. Niedawno do Grupy Kapitałowej SARE dołączyły kolejne firmy – Salelifter, TeleTarget oraz Emagenio.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.