Należący do grupy Allegro czeski serwis aukcyjny Aukro.cz wybrał SALESmanago jako narzędzie do realizowania strategii personalizacji i automatyzacji marketingu w obszarze B2B. System posłuży zarówno do pozyskiwania nowych klientów jak i do obsługi obecnych.
System będzie koncentrować się na monitorowaniu zachowań potencjalnych partnerów odwiedzających serwis, w szczególności część poświęconą współpracy. Na podstawie gromadzonych informacji system automatycznie zbuduje profil każdego zidentyfikowanego użytkownika. Dzięki temu uruchomi automatyczną komunikację z potencjalnymi partnerami mającą na celu ich edukację i przygotowanie do wejścia we współpracę. Dodatkowo system posłuży do bieżącej komunikacji z aktualnymi partnerami i dynamizacji współpracy portalu z partnerami B2B.
Aukro.cz to obecnie największy portal aukcyjny w Czechach. Na czeskim rynku działa od sierpnia 2003 roku.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!