Należący do grupy Allegro czeski serwis aukcyjny Aukro.cz wybrał SALESmanago jako narzędzie do realizowania strategii personalizacji i automatyzacji marketingu w obszarze B2B. System posłuży zarówno do pozyskiwania nowych klientów jak i do obsługi obecnych.
System będzie koncentrować się na monitorowaniu zachowań potencjalnych partnerów odwiedzających serwis, w szczególności część poświęconą współpracy. Na podstawie gromadzonych informacji system automatycznie zbuduje profil każdego zidentyfikowanego użytkownika. Dzięki temu uruchomi automatyczną komunikację z potencjalnymi partnerami mającą na celu ich edukację i przygotowanie do wejścia we współpracę. Dodatkowo system posłuży do bieżącej komunikacji z aktualnymi partnerami i dynamizacji współpracy portalu z partnerami B2B.
Aukro.cz to obecnie największy portal aukcyjny w Czechach. Na czeskim rynku działa od sierpnia 2003 roku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.