Z początkiem listopada – pod adresem pasaz.bloog.pl – ruszył blog redakcji pasażu handlowego WP. Blog ma przede wszystkim na celu wymianę opinii użytkowników na temat pasażu WP oraz rynku e-commerce w Polsce. Ma również podpowiedzieć redakcji pasażu WP, czego oczekują użytkownicy.
„Ogromną zaletą blogów jest ich aktualność oraz fakt, że są medium dwustronnym, opartym na aktywnym dialogu nadawcy z odbiorcą.” – mówi Tomasz Maj, Kierownik Grupy Handel w Wirtualnej Polsce. – „Wykorzystując tę popularną formę komunikacji, chcemy prezentować użytkownikom najnowsze rozwiązania, jakie pojawiają się w naszym serwisie., a także informować o ciekawych produktach czy nowinkach ze świata e-commerce. Dzięki uruchomionemu blogowi internauci mogą również śledzić, jak rozwija się pasaż handlowy i na bieżąco komentować wprowadzane zmiany. W związku z tym możemy tworzyć jeszcze lepszy, bardziej dopasowany do potrzeb użytkownika serwis – tym bardziej, że wielu internautów chce brać czynny udział w tworzeniu swojej ulubionej witryny.” – dodaje Maj.
Pasaż Handlowy ma w ofercie ponad milion produktów pogrupowanych w 18 głównych kategoriach. Codziennie strony serwisu odwiedza ponad 50 tysięcy użytkowników. W ostatnim czasie Pasaż Handlowy zmienił wygląd kategorii specjalnych, ujednolicając prezentację ze stroną główną serwisu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.