Zmiany w portalu iThink.pl. Efekt prac nad nowym kształtem iThink.pl to zmieniona szata graficzna serwisu, a także wiele nowości techniczno-funkcjonalnych.
W chwili obecnej w iThink.pl zarejestrowanych jest prawie 1000 użytkowników, a 1/3 z nich opublikowała materiał swojego autorstwa. To właśnie z myślą o dziennikarzach obywatelskich oraz publikowanych przez nich materiałach wprowadzone zostały zmiany w grafice i funkcjonowaniu serwisu.
„Inspirację czerpaliśmy przede wszystkim z dwóch źródeł: obserwacji funkcjonowania serwisu, w tym sugestii użytkowników, oraz własnego wyobrażenia o tym, jak serwis dziennikarstwa obywatelskiego mógłby i powinien wyglądać” – mówi Rafał Janik, twórca iThink.pl. „Szata graficzna, którą przygotowała dla nas agencja Autentika, niczym nie przypomina poprzedniej. Obecna odpowiada światowym standardom prezentacji informacji w prasie elektronicznej. iThink.pl – według nas – grafiką przypomina teraz bardziej NYTimes.com czy BusinessWeek.com niż jakikolwiek polski serwis informacyjno-newsowy.”
Jedną z nowych funkcjonalności jest zmiana systemu akceptacji artykułów. Wprowadzona została instytucja Redaktora, który obecnie ma prawo poprawiać artykuły pod kątem ortografii, stylu, gramatyki, a jeżeli artykuł jest pełen błędów, może zwrócić materiał do autora z prośbą o korektę. Redaktor ma także prawo na bezwzględną publikację artykułu jeśli uzna, że jest to bardzo ważna publikacja i ze względu na swoją aktualność nie powinna oczekiwać na głosy wylosowanych w procesie randomkracji użytkowników. Redaktor ma 49 proc. głosów w randomkracji, czyli wystarczy, że na artykuł zagłosuje Redaktor i 1 użytkownik, a artykuł będzie opublikowany. Pozostaje także, standardowa droga randomkracji, czyli na artykuł może zagłosować 3 z 10 losowo wybranych użytkowników. Ta zmiana ma na celu przyspieszenie publikacji niektórych artykułów na stronach iThink.pl, na co czekali zarówno autorzy i czytelnicy. Co więcej, na życzenie użytkowników, wprowadzona została konieczność poparcia głosu na dany artykuł krótkim komentarzem.
Jakie udogodnienia znajdą czytelnicy artykułów na iThink.pl? Po pierwsze wprowadzono opcję dodawania danego materiału do „Ulubionych”. Ułatwia to powrót do danego tekstu i śledzenie zainteresowania publikacją wśród internautów. Dodatkowo każdy artykuł można zapisać w formacie PDF. Po wydrukowaniu tekst z iThink.pl może np. umilić podróż.
iThink.pl w pełni opiera się na dziennikarstwie obywatelskim i umożliwia użytkownikom pisanie na interesujące ich tematy, a jego zawartość w 100 proc. pochodzi od użytkowników.
Kilka miesięcy temu iThink.pl został zakupiony przez CR Media Consulting, firmę z sektora reklamowego. iThink.pl został jednocześnie włączony do nowego portalu internetowego nowej generacji – PINO.pl – który niebawem zostanie uruchomiony przez CR Media Consulting.
„Włączenie iThink.pl do projektu PINO.pl, wpisuje się w naszą strategię udostępnienia internautom profesjonalnych narzędzi, które pozwolą im na kreowanie własnej przestrzeni w sieci. Tak jak iThink.pl nasz portal będzie się opierał na treściach tworzonych przez użytkowników. Nową odsłoną iThink.pl chcemy pokazać, że wierzymy w siłę dziennikarstwa obywatelskiego i chcemy wspierać tę ideę” – zmiany w iThink.pl komentuje Marek Rusiecki, CR Media Consulting.
www.ithink.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.