Adkontekst obchodzi pierwsze urodziny. Po roku istnienia do systemu należy ponad 70 000 unikalnych domen, a jego zasięg miesięczny wynosi prawie 90% ogółu użytkowników Internetu w Polsce. Przy okazji urodzin twórcy systemu wprowadzają nowe, unikalne funkcjonalności.
Adkontekst – system reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl – wystartował we wrześniu 2005 roku. Początkowo tylko na tematycznych serwisach Wirtualnej Polski, a od 20 listopada 2005 na stronach Partnerów zewnętrznych. Adkontekst umożliwia wyświetlanie na serwisach internetowych reklam ściśle dopasowanych do ich charakteru i zawartości. Boksami Adkontekst są zarówno Linki Sponsorowane, jak też Boksy Reklamowe prezentowane w sieci Partnerów wp.pl i NetSprint.pl. Boksy Adkontekst rozliczane są tylko w modelu Pay Per Click (PPC) – reklamodawca płaci więc za skuteczną kampanię promocyjną wyłącznie, gdy internauta kliknie w jego reklamę.
Przy okazji pierwszych urodzin Adkontekstu NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska poinformowali o wprowadzeniu nowych funkcjonalności dla Klientów i Partnerów – mechanizmie Blokowania Stron, Transferze Środków oraz Search Adkontekst.
Mechanizm Blokowania Stron pozwala Klientom, którzy reklamują się za pomocą Boksów Adkontekst, lepiej zarządzać własną kampanią. W Panelu Klienta udostępniona została zakładka ze statystykami wyświetlania boksów na poszczególnych witrynach, a każdy Klient może dokonać blokady wyświetlania się reklam na wybranych przez niego serwisach. Mechanizm ten daje gwarancję, że przekaz dotrze wyłącznie do właściwej grupy docelowej, co wpływa na zwiększenie stopy zwrotu (ROI) kampanii reklamowej. Na wprowadzeniu mechanizmu najbardziej zyskają wartościowe – z punktu widzenia Reklamodawców –serwisy wyświetlające Boksy Adkontekst.
Nowe narzędzie – Transfer środków – otrzymali również Wydawcy, czyli partnerzy zarabiający na wyświetlaniu reklam.. Mogą oni przeznaczyć zarobione przez siebie w Adkontekst pieniądze na reklamę własnych produktów i usług po bardzo korzystnym przeliczniku. Zyskują nie tylko dodatkowy, 40% bonus od NetSprint.pl i Wirtualnej Polski, ale również cały podatek VAT. Dzięki temu na transferze można zyskać nawet do 70% zainwestowanej kwoty.
W ciągu najbliższych dni twórcy systemu wprowadzą usługę Search Adkontekst, czyli wyszukiwarkę do wklejenia na stronę Wydawcy, generującą dla niego dodatkowe przychody reklamowe. W wyszukiwarce wyświetlane będą Linki Sponsorowane, co dodatkowo zwiększy potencjał Sieci Adkontekst dla Reklamodawców.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.