Dzięki Wirtualnej Polsce świąteczne życzenia internauci mogą wysyłać aż na siedem sposobów, korzystając z kolorowej e-kartki, przesyłając zaprojektowane lub „wyśpiewane” przez siebie wyjątkowe pocztówki, posługując się sms-em, wptelefonerm czy komunikatorem Spik.
Bożonarodzeniowy serwis portalu – swieta.wp.pl – to swoisty „praktyczny poradnik” dla wszystkich, którzy już rozpoczęli przygotowania do świąt. Można w nim znaleźć okazjonalne przepisy na najsmakowitsze świąteczne potrawy, pomysły na podarki dla bliskich i nieco dalszych, wyjątkowe tapety, loga, wygaszacze ekranu, okazjonalne telefoniczne dzwonki.
„Staraliśmy się zebrać w jednym miejscu wszystkie portalowe świąteczne propozycje. Przypominamy najpiękniejsze kolędy, które można wysłać np. na telefon komórkowy, pokazujemy, jak wyglądają święta w innych częściach globu, przedstawiamy propozycje sylwestrowych wyjazdów – opowiada Ewelina Kołosowicz z Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski – Jest tu kącik zabaw dla dorosłych i dla dzieci, świąteczny pomocnik oraz szereg atrakcyjnych okazjonalnych konkursów.”
Jak w poprzednich latach, tak i w tym roku portal zadbał o wszystkich zapracowanych, zaganianych, zmęczonych przedświątecznym rozgardiaszem, przygotowując tzw. Prezentowego Doradcę. Każdy, kto nie wie, jaki upominek wręczyć przyjacielowi, który jest typowym „męskim wygodnisiem”, lub cioci, pasjonatce podróży, może skorzystać z podpowiedzi twórców Pasażu Handlowego WP.
„Przez kilka miesięcy starannie selekcjonowaliśmy produkty, które dziś przedstawiamy użytkownikom. Zadbaliśmy, wraz z partnerami Pasażu, o ich wysoką jakość, przystępną cenę, przede wszystkim zaś o to, by stanowiły dokładną odpowiedź na potrzeby osób, szukających w Sieci, nieraz w ostatniej chwili, wigilijnego podarku dla najbliższych. – mówi Tomasz Maj, Kierownik Grupy Handel w Wirtualnej Polsce.
Korzystający z „usług” Prezentowego Doradcy znajdą coś Dla Niego i Dla Niej, Dla Dziewczynek i Dla Chłopców. Ważne są tu nie tylko więzy towarzyskie czy rodzinne, ale też wiek, hobby i sympatie potencjalnie obdarowanych. Wybierając konkretną osobę (np. brata, mamę, kuzynkę) i jej styl życia (np. szalony ogrodnik, domator, wiecznie w pracy), otrzymujemy ściśle dopasowaną ofertę, bez konieczności wertowania tysięcy pozycji Pasażu Handlowego. Osoby, które lubią szperanie także po sieciowych marketach mogą jednakże w prosty sposób, poprzez zakładki, przejść do pełnego asortymentu skupionych w nim sklepów.
Świąteczny serwis WP: http://swieta.wp.pl
Prezentowy Doradca WP: http://prezenty.wp.pl
www.wp.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.