W związku z wprowadzeniem nowej strategii sprzedażowej, INTERIA.PL wchodzi w 2007 rok z własnym autonomicznym działem sprzedaży reklam. Dotychczas sprzedaż reklamy na portalu INTERIA.PL odbywała się w ramach umowy o
sprzedaż reklam z firmą Broker FM, która wygasa z końcem roku.
– Zmiany podyktowane zostały koniecznością dostosowania sposobu zarządzania
działem reklamy do potrzeb rynku, tak aby odpowiednio wykorzystać jego
potencjał. – mówi Tomasz Przybyłowicz, Dyrektor Działu Sprzedaży INTERIA.PL.
Zespół działu sprzedaży został zreorganizowany, zatrudniono dodatkowe osoby,
zmianie uległa dotychczasowa struktura funkcjonowania działu. Nowa opiera
się na przejrzystym modelu segmentacji klientów, dzięki czemu utrzymany
zostanie wysoki poziom obsługi klienta. Zmiany pozwalają również na
zachowanie wysokiej autonomiczności pracowników i swobody działania, co
pozwoli na bardziej aktywne i otwarte podejście do każdego klienta.
„W obecnym czasie oprócz przejrzystych zasad współpracy i odpowiedniej
polityki cenowej, coraz bardziej liczy się szybka i sprawna reakcja na
potrzeby klienta, i właśnie na takie podejście będziemy stawiać.” – dodaje
Tomasz Przybyłowicz.
Na początku przyszłego roku dział sprzedaży INTERIA.PL planuje wprowadzenie
nowych produktów reklamowych, przygotowanych zgodnie z oczekiwaniami rynku.
Oprócz nowego cennika reklamowego, do dyspozycji klientów przygotowane
zostaną dodatkowe formy reklamowe, uwzględniające zachodzące w portalu
zmiany. Oferta dostosowana zostanie do nowych serwisów, jakie w ostatnim
czasie wprowadza portal oraz do zmian na stronie głównej INTERIA.PL.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.