Testowany od połowy grudnia projekt telewizji internetowej Wirtualnej Polski działa już pod adresem wptv.wp.pl w oficjalnej wersji. WP uruchomiła od razu cztery kanały: informacyjny, biznesowy, rozrywkowy oraz erotyczny.
„Wielokrotnie podkreślaliśmy, że w naszej strategii rozwoju mocno stawiamy na multimedia. WPTV jest tego najlepszym dowodem.” – mówi Aleksandra Ciechomska, Dyrektor Pionu Rozwoju Produktów Wirtualnej Polsce – „Nad projektem telewizji internetowej pracuje w WP kilkunastoosobowy zespół. Chcieliśmy od razu udostępnić naszym użytkownikom wiele różnorodnych treści i to z kilku zakresów tematycznych – doskonale zdajemy sobie sprawę, że to przede wszystkim multimediów szukają obecnie internauci. Oprócz kanałów rozrywkowych postawiliśmy na własne produkcje publicystyczne – uważamy, że użytkownicy mogą szukać nieco innego spojrzenia na problemy polityczno-społeczne niż to prezentowane w tradycyjnych mediach. My pokazujemy Polskę z innej perspektywy. To internauci, pisząc komentarze w portalu, sygnalizują nam wyraźnie, co ich interesuje, nurtuje bądź denerwuje – nasz kanał news jest odpowiedzią na ich głosy. Również politykom daliśmy możliwość swobodnego powiedzenia tego, co w danej chwili chcą powiedzieć – bez zadawania im pytań i bez żadnych sugestii. Przykładem jest tutaj choćby wywiad z Korwinem-Mikke, który stawia pytanie – „Jest czy nie?” – dotyczące seksafery w Samoobronie. Czy gdzieś to można było obejrzeć?” – dodaje Ciechomska.
Telewizja internetowa WP składa się obecnie z czterech kanałów – News, Rozrywka, Biznes, Erotyka. Wszystkie kanały mają własne ramówki – poszczególne audycje nadawane są
o określonych godzinach.
„Na początku ruszyliśmy z czterema kanałami i jest to nasza spora przewaga, ponieważ w odróżnieniu od konkurencji nie stawiamy tylko na treści rozrywkowe. Jednocześnie pragnę podkreślić, że WPTV będzie stale rozwijana – wkrótce pojawią się nowe funkcjonalności społecznościowe. Interakcja z użytkownikiem jest bowiem tym, na co stawiamy i co stanowi istotny wyróżnik Internetu jako medium.” – mówi Aleksandra Ciechomska.
Content do projektu WPTV dostarczają, m.in.: ATM Grupa – jedna z największych grup producenckich w Polsce, oraz Kamera – szwedzki dostawca contentu informacyjnego i rozrywkowego bazującego na materiałach filmowych agencji Associated Press, a także innych źródeł. WP współpracuje także z Sodium Media, MNI, Indie Labels, EMI Music Poland oraz Sony BMG. Wkrótce pojawią się również nowi dostawcy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.