Platforma WhitePress we wrześniu oraz październiku przeprowadza badania efektywności content marketingu. Są one skierowane zarówno do agencji jak i do firm, które samodzielnie realizują tego typu działania. Docelowo powstać ma obszerny raport dotyczący form content marketingowych, a także ich skuteczności.
To pierwsze tego typu działanie prowadzone przez naszą firmę i jedno z pierwszych na polskim rynku. Ma ono na celu pokazać zależności, jakie występują pomiędzy wielkością firmy, stosowanymi formami content marketingu czy wydatkami na taki rodzaj promocji. Po uzyskaniu odpowiedzi na pytania powstanie raport, który będzie źródłem wielu wartościowych informacji na temat wykorzystania content marketingu. W badaniach pytamy również respondentów o analizę działań CM i wizję rozwoju CM w perspektywie kilku lat – wyjaśnia cel powstania ankiety dr Paweł Strykowski, współwłaściciel WhitePress.
Ankieta składa się w sumie z 20 pytań. Jest ona podzielona na trzy części: dotyczącą profilu firmy respondenta, omawiającą wykorzystywane formy CM, ich efektywność oraz cele, które stawia przed nimi firma i wreszcie część dotyczącą budżetu oraz prognozowanej przyszłości content marketingu. WhitePress zdecydowało się przekazać 1 zł na Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko” za każdy wypełniony formularz. Ankieta jest dostępna pod tym adresem — gorąco zachęcamy do jej wypełnienia.
Badania są realizowane we współpracy z Brand24, NapoleonCat, Sentione, agencją Mediapolis, Plistą i Creative Communication Cluster. Nasza Redakcja objęła je swoim patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.