Microsoft zainaugurował program „Microsoft Office w EduAkcji”, w ramach którego firma oferuje studentom, uczniom oraz pracownikom sektora edukacyjnego pakiety biurowe Microsoft Office na preferencyjnych warunkach.
Do zakupu pakietów w ramach oferty promocyjnej uprawnia posiadanie dokumentu potwierdzającego status studenta, ucznia lub pracownika sektora edukacji. Oferowana licencja uprawnia uczestników programu do korzystania z pakietu biurowego Office w wersji 2003 PL oraz zakupu nośnika Office 2007 PL w promocyjnej cenie, w momencie udostępnienia nowego produktu w ramach programu „Microsoft Office w EduAkcji”.
Uprawnionymi do zakupu licencji Microsoft Office Standard lub Professional w programie „Microsoft Office w EduAkcji” są studenci i uczniowie na podstawie aktualnych legitymacji szkolnych i studenckich oraz nauczyciele, wychowawcy, trenerzy i instruktorzy na podstawie aktualnego zaświadczenia o zatrudnieniu w placówce edukacyjnej. Każda z tych osób może zakupić jeden pakiet biurowy Microsoft Office. Oferowana licencja staje się własnością kupującego i nie wygasa, kiedy kupujący traci status uprawniający do zakupu. Licencja jest imienna i nie może zostać przekazana ani sprzedana innej osobie, dlatego pozwala na użytkowanie oprogramowania wyłącznie przez właściciela, na jednym komputerze, jedynie w celach niekomercyjnych.
„Prezentowana oferta została przygotowana specjalnie z myślą o uczniach, studentach oraz pracownikach sektora edukacji. Program EduAkcja jest uzupełnieniem naszej współpracy i działań na rzecz środowisk szkolnych, studenckich i akademickich. Ich celem jest umożliwienie szkołom, uczelniom i ich wychowankom łatwego dostępu do technologii, a także wymianę doświadczeń i edukację technologiczną. Oferta przedstawiona w ramach programu EduAkcja umożliwi jego uczestnikom dostęp do legalnego oprogramowania i pozwoli jeszcze pełniej korzystać z technologii na rzecz własnego rozwoju i edukacji” – powiedział Michał Jaworski, dyrektor ds. polityki korporacyjnej w polskim oddziale Microsoft.
Oferowane pakiety zawierają licencję Microsoft Office 2007 PL oraz nośniki Microsoft Office 2003 PL. Licencja Microsoft Office 2007 uprawnia uczestników programu do użytkowania oprogramowania w wersji 2003 oraz skorzystania z oferty promocyjnej na zakup nośnika Microsoft Office 2007 PL w momencie udostępnienia go w ramach programu „Microsoft Office w EduAkcji”.
W ramach programu „Microsoft Office w EduAkcji” licencja Microsoft Office Standard kosztuje 198,86 zł brutto, a Microsoft Office Professional – 278,75 zł brutto. Kupujący ponosi również koszty transportu, które wynoszą 5,25 zł brutto.
„Microsoft Office w EduAkcji” jest jednym z programów współpracy ze szkołami, studentami i środowiskami akademickimi, prowadzonych przez Microsoft w Polsce. Firma prowadzi szeroko zakrojone działania mające na celu wspieranie społeczności studentów, pasjonujących się i zajmujących na co dzień technologiami informatycznymi, oferując im możliwość dostępu do wiedzy i technologii Microsoft oraz udziału w licznych programach praktyk i staży studenckich, zarówno w polskim oddziale firmy, jak i w jej centrali w Redmond. Microsoft prowadzi również programy, w ramach których przekazuje na rzecz uczelni i placówek prowadzących szkolenia informatyczne darmowe oprogramowanie, służące do prowadzenia zajęć dydaktycznych i zapoznawania uczestników z nowymi technologiami.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.