Agnieszka Zatorska, PPC Client Service Manager oraz Adam Witczak, Chief Technology Officer otrzymali certyfikaty konsultantów Google.
Certyfikat Google Advertising Professional przyznawany jest przez Google tym osobom i firmom, które spełnią szereg warunków i potwierdzą swoją wiedzę zdając stosowny egzamin. Aby przystąpić do programu należy zarządzać odpowiednio wysokimi budżetami reklamowymi swoich klientów w kampaniach Google AdWords. Ostatnim etapem na drodze do certyfikatu jest zdanie specjalnego egzaminu.
„Direct Traffic rozwija się bardzo dynamicznie, co znajduje odzwierciedlenie w liczbie nowych projektów i obsługiwanych przez nas firm. Konsekwentnie powiększamy zespół konsultantów i specjalistów, a także wciąż podnosimy ich kwalifikacje. Przykładem takich działań jest uzyskanie certyfikatów Google Advertising Professional. W najbliższym czasie do egzaminu GAP przystąpią kolejni pracownicy naszej firmy” – powiedział Piotr Ziółkowski, CEO firmy Direct Trffic.
Zdanie egzaminu upoważnia firmę do posługiwania się logo Qualified Google Professional. Jest to dodatkowa informacja dla klientów, która potwierdza wysokie kwalifikacje i umiejętności w obsłudze kampanii typu PPC (Pay Per Click).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.