Agencja K2 zaprojektowała layout oraz UX nowego serwisu Carrefour.pl, a także opracowała koncepcję migracji istniejących funkcjonalności. Na stronie można od dziś w szybki i wygodny sposób kupić produkty zarówno z oferty Carrefour, jak i jego sprawdzonych partnerów handlowych.
Zadaniem agencji było zaprojektowanie nowego serwisu (UX i grafika), który połączy dotychczasową ofertę sklepów stacjonarnych z ofertą e-commerce i zewnętrznych dostawców. Oferta sprzedaży produktów online jest oczywiście kluczowym elementem serwisu, jednak wsparcie sprzedaży w sklepach lokalnych był równie istotnym celem Carrefour i K2.
Carrefour Marketplace już jest jedną z największych platform e-commerce, a plany zakładają dalszy rozwój i ciągły wzrost liczby partnerów. Tworząc platformę, Carrefour nie tylko chciał wyjść naprzeciw współczesnemu konsumentowi, oferując jak najszerszą gamę produktów dostępnych w jednym miejscu, ale również sprzedawcom, umożliwiając dotarcie do szerszej grupy odbiorców.
Carrefour to francuska sieć hipermarketów, która z K2 współpracuje od 2013 roku. Agencja doradza klientowi w zakresie cyfrowej transformacji oraz pomaga wdrażać wybrane nowe, zaawansowane technologicznie produkty.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.