Niedawno wystartował lokalizator internetowy www.zumi.pl. Bazy teleadresowe do Projektu dostarcza Spółka Polskie Centrum Marketingowe. PCM odpowiedzialne jest również za obsługę infolinii.
Serwis www.zumi.pl to mapa Polski z bazą adresów firm i instytucji. Projekt łączy w sobie dane adresowe, mapy satelitarne oraz mapy wektorowe całej Polski z drogami i ulicami miast. Mapy w serwisie pokrywają aż 300 tys. km kwadratowych naszego kraju. W bazie jest 400 tys. km dróg i ulic oraz 1 mln firm.
Nad projektem wspólnie z Onetem przez 12 miesięcy pracowały trzy firmy: Imagis (mapy wektorowe), Techmex (zdjęcia satelitarne) oraz Polskie Centrum Marketingowe, które dostarcza bazy teleadresowe firm i instytucji.
„Uczestnictwo w projekcie ZUMI jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, świadczy bowiem o wysokiej jakości naszych baz, potwierdzonej zaufaniem Grupy Onet”, powiedział Jan Załęcki, Prezes Zarządu PCM.
W projekcie wykorzystano zasoby bazy PCM EFEKT, która zawiera 1,8 mln firm. Dla potrzeb projektu zespół 120 konsultantów potwierdzał i uzupełniał dane. W sumie wykonano przez ten czas ponad 2 mln rozmów. W chwili przekazywania bazy do Projektu, sprawdzona aktualność danych wynosiła 98,5 %.
„Oczywiście projekt ZUMI wymaga stałej i systematycznej pracy nad jego rozbudową. Dlatego też jesteśmy otwarci i przygotowani do dalszej współpracy, zwłaszcza w zakresie modyfikacji i aktualizacji baz. Każdy, kto będzie chciał uzupełnić dane swojej bądź znanej mu firmy będzie mógł dokonać tego poprzez portal Onet lub telefonicznie”, Jan Załęcki, Prezes Zarządu PCM.
Projekt Zumi to przede wszystkim korzyści dla zgromadzonych w bazie firm, ale także konsumentów, którzy dzięki Lokalizatorowi szybko i sprawnie odnajdą potrzebne informacje.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.