Firma Synerway wykonała platformę sprzedażową elektronicznego wydania „Życia Warszawy”. System umożliwia zakup drogą online zarówno głównego wydania dziennika, jak również wydań regionalnych.
– Mechanizm sprzedaży oparto na platformie sprzedażowej BlueVendo, która zapewnia wygodny i prosty w obsłudze proces zakupu prasy. Internauta musi jedynie wybrać tytuł gazety, określić ilość egzemplarzy oraz formę płatności. Następnie wskazuje adres e-mail, na który zostaje przesłana prasa w cyfrowym formacie Zinio. Wszystkie te czynności zajmują dosłownie kilkanaście sekund – tłumaczy prezes zarządu Synerway, Bartłomiej Kawecki.
Zakupu e-wydania „Życia Warszawy” dokonać można wprost ze strony głównej dziennika www.zw.com.pl. Obsługa płatności online została zrealizowana w oparciu o integrację z systemem AllPay. Natomiast zastosowanie systemu zarządzania treścią CMS EasyWeb pozwala operatorom platformy na modułową rozbudowę i edycję oferty prasowej z poziomu panelu administracyjnego.
– W oprogramowaniu wykorzystano technologię AJAX, dzięki której system sprzedaży stał się bardziej dynamiczny i przyjazny użytkownikowi. Udogodnieniem dla internauty jest też możliwość uruchomienia opcji pomocy w formie funkcjonalnych podpowiedzi – podkreśla Bartłomiej Kawecki.
Jest to już druga realizacja internetowej platformy sprzedaży prasy cyfrowej zlecona spółce Synerway. W 2006 roku firma uruchomiła podobną platformę dla NetPress Digital.
www.synerway.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.