CR Media Consulting, w ramach rozwoju projektu PINO uruchomiła nowy serwis związany z „mini blogingiem” – Moblo.pl. Hasło przewodnie serwisu brzmi „dziel się chwilą”. Serwis Moblo.pl, który zostanie włączony do grupy PINO, umożliwia dzielenie się informacjami ze znajomymi za pomocą krótkich wiadomości wysyłanych nie tylko ze strony, ale także z komunikatora Gadu Gadu oraz telefonu komórkowego. Dzięki Moblo.pl, bez względu na miejsce w którym się przebywa można być w stałym kontakcie ze swoimi znajomymi skupionymi wokół serwisu.
Dzięki Moblo.pl użytkownik może dodawać wpisy wysyłając wiadomość na specjalny numer Gadu-Gadu, bez potrzeby otwierania strony. Moblo może również automatycznie kopiować pozostawione przez użytkownika opisy Gadu-Gadu. Wpisy można dodawać również SMSem, co pozwala podzielić się ze znajomymi wrażeniami z imprezy, wycieczki rowerowej, można szybko opowiedzieć o ważnych wydarzeniach z każdego miejsca, w którym się przebywa. Dzięki jednej wysłanej wiadomości, wszyscy znajomi użytkownika będą mogli się z nią zapoznać w tej samej chwili.
Każdy użytkownik ma możliwość założenia własnego darmowego konta dzięki któremu będzie tworzyć listy znajomych i łatwo śledzić ich poczynania za pomocą działu Wpisy znajomych lub skorzystania z odpowiedniej zakładki na stronie głównej. Każdy otrzyma unikalny adres swojej strony na Moblo.
Moblo.pl udostępnia również swoim użytkownikom tworzenie Wlepek, które można osadzić na swojej stronie lub blogu. Wlepki prezentują ostatnie wpisy danego użytkownika oraz umożliwiają szybki dostęp do jego profilu. W celu stworzenia własnej Wlepki wystarczy ustawić jej preferowany wygląd, a następnie wkleić otrzymany kod na swoją stronę WWW lub na swojego bloga.
Autorzy serwisu zapowiadają rozwój warstwy multimedialnej Moblo, w oparciu o technologię Patrz.pl.
Dzięki Moblo.pl użytkownik może być stale w kontakcie ze swoimi znajomymi, stąd hasło przewodnie serwisu: „dziel się chwilą”. Moblo.pl ma się stać jednym z serwisów grupy PINO. Planowana jest jego integracja z pozostałymi serwisami, takimi jak Patrz.pl, Osobie.pl, czy Ithink.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.