Serwis grono.net nawiązał współpracę partnerską z wytwórnią Warner Bros. Będzie ona polegać na organizacji pokazów przedpremierowych największych kinowych hitów, na które zapraszani będą także aktywni Gronowicze.
Serwis grono.net podpisał umowę partnerską z wytwórnią Warner Bros. Rozpoczęta w maju tego roku współpraca polegać będzie na organizowaniu przez Grono pokazów przedpremierowych wybranych filmów w sieci kin Silver Screen, a także na ich promocji w serwisie. Przewidziano pokazy kilkunastu filmów od maja do grudnia 2007 roku. Akcja zaplanowana została przez Zed Digital, departament mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia, w ścisłej współpracy z Grono.net. i siecią reklamową Ad.net.
Dla każdego z filmów utworzone zostało specjalne grono tematyczne. Ich uczestnicy będą mieli możliwość wygrania gadżetów związanych z produkcjami, a także zaproszeń na pokazy przedpremierowe. Na gronach będzie też działać ambasador Warner Bros., który będzie odpowiadać za stronę merytoryczną i animowanie dyskusji.
– Akcja pokazuje ogrom możliwości wykorzystania serwisów społecznościowych w działaniach opartych na zasadzie marketingu szeptanego. Jest to olbrzymi krok od standardowych kampanii w internecie do działań w nurcie Web 2.0 – mówi Monika Jankowska, interactive account manager Zed Digital.
W ramach współpracy odbył się już pierwszy pokaz – 28 maja w warszawskim Silver Screenie można było obejrzeć film Oceans’13, którego oficjalna premiera przewidziana jest na 8 czerwca 2007. Na seans zaproszeni zostali Gronowicze, którzy wygrali zaproszenia w serwisie. Kolejny pokaz przedpremierowy odbędzie się 12 czerwca – widzowie będą mogli obejrzeć film Zodiak (premiera 15 czerwca).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.