Blue Media jako pierwszy operator płatności wspólnie z Play uruchamia „BLIK-a automatycznego” jako metodę płatności za faktury. To kolejne rozwiązanie płatności automatycznych, jakie wprowadza na polski rynek sopocka spółka technologiczno-finansowa.
Opłaty za usługi telekomunikacyjne, abonamenty czy raty składek za polisy ubezpieczeniowe mogą być automatycznie opłacane za pośrednictwem nowej funkcji BLIKa – płatności powtarzalnych (cyklicznych). Usługa dostępna jest obecnie w dwóch bankach – ING oraz Banku Pekao S.A.
Dzięki płatnościom powtarzalnym BLIK klienci nie muszą pamiętać o cyklicznych zobowiązaniach. To rozwiązanie nie wymaga podawania danych rachunku bankowego czy karty płatniczej. Płatnościami powtarzalnymi BLIK użytkownik może zarządzać z poziomu aplikacji bankowości mobilnej ING oraz Banku Pekao S.A.
Pod koniec marca BLIK-a automatycznego w Play jako nową metodą płatności za faktury wdrożyła firma Blue Media. Rozwiązanie działa w oparciu o technologię BLIK-a rekurencyjnego oraz autorskiego rozwiązania płatności automatycznych Blue Media.
Zamiast wpisywania danych karty czy wysyłania listów ze zgodą na uruchomienie bankowego polecenia zapłaty, klient wybiera na stronie Play płatność BLIK, podaje kod, a następnie w aplikacji swojego banku zatwierdza płatność PIN-em. Wówczas otrzymuje od Play propozycję zapisania cyklu płatności – częstotliwości i daty końca subskrypcji. Na bazie informacji od Play o wysokości faktury w danym miesiącu, operator płatności – Blue Media – obciąża odpowiednią kwotą konto klienta w ramach zapamiętanej cykliczności.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.