W dniu 15 lipca 2007 r. do sieci reklamowej IDMnet dołączył portal finansowy Inwestycje.pl – kierowany do biznesmenów, inwestorów, przedsiębiorców, jak i wszystkich szukających pełnej i aktualnej wiedzy z dziedziny szeroko pojętych finansów i możliwości inwestowania posiadanego kapitału. Tym samym Inwestycje.pl rozszerzą ofertę IDMnet w obszarze witryn o tematyce finansowej.
Inwestycje.pl docierają do szerokiej grupy odbiorczej, atrakcyjnej dla reklamodawców. Dostarczają wyselekcjonowanych, aktualnych informacji z zakresu różnorodnych możliwości lokowania kapitału – od form tradycyjnych po alternatywne, w tym te, które dopiero zaczynają się upowszechniać na polskim rynku – jak inwestowanie w surowce czy sztukę.
IDMnet oferuje w serwisie Inwestycje.pl różnorodne formy reklamy internetowej (artykuły sponsorowane, banery, billborady, buttony, pop-upy, itd.). Portal Inwestycje.pl został sprofilowany jako serwis dostarczający aktualnych, jednakże wyselekcjonowanych informacji z rynków finansowych. Jego odbiorcami są doświadczeni inwestorzy, jak i wszyscy, którym zależy na zdobyciu praktycznej wiedzy finansowej. Kierunek rozwoju serwisu, jaki został obrany już na etapie powstania pomysłu i który obecnie jest realizowany poprzez nieustanne poszerzanie oferty, pozwolił dołączyć do jednej z wiodących sieci reklamowej w Polsce – IDMnet.
Wyniki oglądalności portalu wskazują na coraz większe zainteresowanie wiadomościami, jakie redakcja serwisu dostarcza codziennie jego czytelnikom. Inwestycje tradycyjne to codzienne informacje z Giełdy Papierów Wartościowych, instrumentów dłużnych, informacje ze spółek, a także na temat nowego rynku. Dział Inwestycje Alternatywne oferuje informacje z rynku Forex, funduszy hedgingowych, bazę nieruchomości komercyjnych, informacje na temat private equity, produktów strukturyzowanych, aktualności z rynku surowców oraz sztuki. Pasaż Finansowy to interaktywna platforma transakcyjna, narzędzie prezentacji i kupna dostępnych na rynku produktów i usług finansowych. Pozostałe działy serwisu to Biznes, Finanse Osobiste oraz Styl, które stanowią uzupełnienie oferty merytorycznej portalu, stając się źródłem wiedzy dla wszystkich zainteresowanych możliwościami inwestowania także i w tych dziedzinach.
Portal stawia na aktualność i funkcjonalność swojej oferty. Dzięki codziennym komentarzom analityków finansowych największych w Polsce firm doradczych oraz biur maklerskich, portal Inwestycje.pl stanowi profesjonalne narzędzie eksperckie.
Docierając do szerokiego grona odbiorców, portal dba o funkcjonalność i użyteczność wykorzystywanych rozwiązań. Wersja mobilna portalu pozwala w dowolnym miejscu sprawdzić w telefonie notowania, indeksy giełdowe, akcje spółek, kursy walut czy informacje ze spółek. Mapa Inwestycji w Polsce to interaktywne narzędzie, które posiada w swojej bazie już kilkaset inwestycji budowlanych.
Portal odwiedza ponad 110 000 unikalnych użytkowników, generując przy tym ponad 1 400 000 odsłon (Badanie Megapanel PBI/Gemius, maj 2007 r.).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.