Do sieci reklamowej ARBOmedia Polska dołączył międzynarodowy projekt Wydawnictwa Axel Springer – Roadlook.pl.
RoadLook.pl wraz z Auto.sk, stanowią obcojęzyczne wersje działającego blisko 10 lat czeskiego portalu – Auto.cz. Serwisy te publikują kompleksowe informacje z branży motoryzacyjnej. Mimo wspólnego layoutu są to witryny merytorycznie od siebie niezależne – ich treść tworzona jest specjalnie na potrzeby danego rynku.
RoadLook.pl prezentuje nowości i ciekawostki branżowe, a także wiadomości oraz komentarze dotyczące branży, technologii i bezpieczeństwa na drodze. Obszerne opisy i oceny premier rynkowych wzbogacone zostały o zdjęcia „szpiegowskie“. Mocną stroną serwisu są bezpośrednie relacje z największych wydarzeń motoryzacyjnych i sportowych odbywających sie na całym świecie. Poza tym w dziale RoadLook.TV prezentowane są ekskluzywne materiały wideo dotyczące motoryzacji. W ramach witryny funkcjonuje także podserwis o charakterze społecznościowym – Club.RoadLook.pl. Kierowcy i właściciele aut dzielą się tu doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat niezawodności, funkcjonalności, kosztów eksploatacji swych pojazdów.
Przeciętny użytkownik RoadLook.pl to mężczyzna w wieku 15- 35 lat, codziennie korzystający z Internetu. Co ciekawe aż 75% internautów odwiedzających witrynę zamieszkuje gospodarstwa trzyosobowe lub większe. W czerwcu stronę odwiedziło 178 571 osób, które wygenerowały 1 508 816 odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 06.2007).
Witryna RoadLook.pl jest jedenastym serwisem Wydawnictwa Axel Springer obsługiwanym przez ARBOmedia Polska.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.