Comarch wprowadza do swojej oferty nowy produkt z dziedziny telewizji interaktywnej. Rozwiązanie Comarch Next-Generation TV (NGTV) umożliwia operatorom telekomunikacyjnym oferowanie dostępu do kanałów telewizyjnych i interaktywnych usług video za pośrednictwem telewizora, telefonu komórkowego oraz komputera.
– Nasze rozwiązanie wpisuje się w najnowsze trendy obejmujące zacieranie się różnic pomiędzy komputerami, telefonami komórkowymi i telewizorami cyfrowymi, postępującą wirtualizację rzeczywistości, konwergencję sieci telekomunikacyjnych oraz kierunek wyznaczony przez Web2.0. Chcemy zbudować pomost technologiczny pomiędzy Internetem a telewizją, ponieważ wierzymy, że telewizor ponownie stanie się domowym centrum rozrywki multimedialnej i preferowanym medium interaktywnego dostępu do informacji. Wokół naszego produktu budujemy także społeczność firm dostarczających komponenty do naszego rozwiązania oraz usługi, które wspólnie zaoferujemy operatorom NGTV. Dzięki temu już wkrótce, włączając telewizor, będziemy mogli robić zakupy, słuchać muzyki lub radia, grać w gry, mieć dostęp do ciekawych usług społecznościowych, czy wziąć aktywny udział w programie telewizyjnym – mówi Łukasz Luzar Product Manager, którzy stworzył koncepcję produktu i odpowiada za jego rozwój w Comarch SA.
Produkt jest przeznaczony dla operatorów świadczących usługi szerokopasmowego dostępu do sieci oraz operatorów telefonii komórkowej trzeciej generacji. W oparciu o Comarch NGTV będą mogli oni zaoferować swoim abonentom atrakcyjne serwisy informacyjne, dostęp do sklepów online, serwisy randkowe i inne ciekawe usługi zawierające w sobie transmisje utworów audio i video w wysokiej jakości. Użytkownicy będą mogli także zbudować swoje własne kanały telewizyjne, a firmy trzecie – udostępniać interesujące serwisy multimedialne.
Dzięki wdrożeniu Comarch NGTV operatorzy mają zdobyć nowe źródła zysku obejmujące przychody z abonamentu, dystrybucji treści multimedialnych na żądanie, udostępnianie usług w modelu premium oraz emisji personalizowanych reklam. Koncepcja rozwoju Comarch NGTV przewiduje również powstawanie wirtualnych operatorów telewizji interaktywnej, którzy będą działać na analogicznych zasadach jak wirtualni operatorzy telefonii komórkowej (MVNO), wykorzystując rozwiązanie Comarch NGTV np. w modelu outsourcingu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.