67 stoisk pracodawców z 17 branż. Do tego 28 czatów, 299 artykułów i 3169 ogłoszeń rekrutacyjnych. To wszystko mogli zobaczyć internauci, którzy w dniach 15 – 19 października odwiedzili trzecie Wirtualne Targi Pracy zorganizowane przez internetową platformę kariery GazetaPraca.pl.
– To były rekordowe Wirtualne Targi Pracy. Wzięło w nich udział dwukrotnie więcej pracodawców niż w poprzednich. Również liczba użytkowników była rekordowa. Według danych Gemius Traffic serwis targipracy.gazeta.pl odwiedziło w ciągu 5 dni prawie 200 tys. internatutów – mówi dr Dorota Bachman, dyrektor serwisu GazetaPraca.pl i ekspert ds. rekrutacji.
Wirtualne Targi Pracy to cykliczne i największe przedsięwzięcie rekrutacyjne organizowane w przestrzeni wirtualnej przez platformę kariery GazetaPraca.pl. Pierwsze targi odbyły się w listopadzie 2006 roku i przyciągnęły ponad 100 tys. internautów. Drugie zrealizowane zostały wiosną 2007. Odwiedziło je ponad 150 tys. użytkowników. Podczas targów internauci odwiedzają wirtualne stoiska, rozmawiają z pracodawcami i oczywiście, aplikują do pracy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.