Interia.pl wprowadziła na rynek internetową grę Arthic www.arthic.com, która jest zapowiadanym wcześniej produktem o charakterze globalnym. Arthic – to gra MMOG (Massive Multiplayer Online Game) wykonana w technologii Flash, która rozwija koncepcję tworzenia społeczności w rzeczywistości wirtualnej oraz komunikację z użytkownikami z całego świata.
– Gra Arthic jest mocnym krokiem Interia.pl w kierunku rynku profesjonalnej rozrywki internetowej oraz odważnym wyjściem poza polski rynek internetowy. Bardzo się cieszę, że udało nam się wspólnie z grupą ambitnych młodych ludzi stworzyć w pełni profesjonalny produkt. Arthic to kolejna po Wiedźminie, bardzo odważna, polska produkcja na światowy rynek gier i rozrywki internetowej – mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu Interia.pl.
Gra została wykonana przy współpracy z firmą SoDigital, a w jej produkcji uczestniczyli również twórcy z innych krajów. Główne atuty Arthic to grafika oraz odbiór gry podobny do produkcji przygotowywanych na komputery PC.
Gra ma zarabiać głównie na mikropłatnościach oraz reklamie. Jej światowa promocja rozpocznie się na początku roku 2008. Oprócz ciągłego rozwoju i udoskonalania gry online, poprzez dodawanie nowych postaci czy światów, niewykluczone, że w przypadku sukcesu online, prowadzone będą prace nad jej wersją pudełkową.
Prócz tego, do końca roku Interia.pl zaprezentuje własną platformę dla graczy o nazwie Gameboard.pl. W połowie listopada z kolei rozpocznie się kampania reklamowa portalu pod hasłem: Interia.pl – Las Vegas wśród portali, w której wykorzystane zostaną wszystkie media: Telewizja, Radio, Prasa, Internet i Outdoor.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.