Reklamodawcy często zadają sobie pytanie- czy wybrać reklamę opartą na bannerach (lub zbliżonej formie) czy tekstową- nieco bardziej „suchą”, jednak pozwalającą przekazać nieco więcej treści.
Model reklam tekstowych sprzedawanych w wyszukiwarkach najbardziej widoczny jest w Google’u- obecnie jednej z najczęściej odwiedzanych wyszukiwarek. Google sprzedaje reklamę za około 2-4 mln dolarów miesięcznie.
Polski rynek reklamy w całym 2001 roku szacowany był na około 25 mln zł. Rok 2002 ma przynieść przychody rzędu 35-40 mln zł, ile przypada na reklamę tekstową ”
Łukasz Lewandowski, product manager NetSprint.pl stwierdza „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest bardziej dojrzały niż się powszechnie sądzi. Aktualnie prowadzimy w NetSprincie ponad 100 kampanii opartych o Link Sponsorowany, zainteresowanie reklamą w wyszukiwarce ciągle rośnie i z naszych doświadczeń wynika, że reklamodawcy są gotowi płacic za promocję w Sieci, jeżeli tylko zaoferuje się im skuteczne narzędzia, dopasowane do ich rzeczywistych potrzeb. Prawda ta wydaje sie oczywista, ale w polskich realiach niestety nie jest…”
NetSprintowi składam gratulacje z osiągnięcia takich wyników. Niestety, takich gratulacji nie mógłbym złożyć agencji reklamowej, w której zrzeszony jest e-biznes.pl. I tym optymistycznym…
http://www.google.com
http://www.netsprint.pl
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!