Reklamodawcy często zadają sobie pytanie- czy wybrać reklamę opartą na bannerach (lub zbliżonej formie) czy tekstową- nieco bardziej „suchą”, jednak pozwalającą przekazać nieco więcej treści.
Model reklam tekstowych sprzedawanych w wyszukiwarkach najbardziej widoczny jest w Google’u- obecnie jednej z najczęściej odwiedzanych wyszukiwarek. Google sprzedaje reklamę za około 2-4 mln dolarów miesięcznie.
Polski rynek reklamy w całym 2001 roku szacowany był na około 25 mln zł. Rok 2002 ma przynieść przychody rzędu 35-40 mln zł, ile przypada na reklamę tekstową ”
Łukasz Lewandowski, product manager NetSprint.pl stwierdza „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest bardziej dojrzały niż się powszechnie sądzi. Aktualnie prowadzimy w NetSprincie ponad 100 kampanii opartych o Link Sponsorowany, zainteresowanie reklamą w wyszukiwarce ciągle rośnie i z naszych doświadczeń wynika, że reklamodawcy są gotowi płacic za promocję w Sieci, jeżeli tylko zaoferuje się im skuteczne narzędzia, dopasowane do ich rzeczywistych potrzeb. Prawda ta wydaje sie oczywista, ale w polskich realiach niestety nie jest…”
NetSprintowi składam gratulacje z osiągnięcia takich wyników. Niestety, takich gratulacji nie mógłbym złożyć agencji reklamowej, w której zrzeszony jest e-biznes.pl. I tym optymistycznym…
http://www.google.com
http://www.netsprint.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.