PragmaGO SA poinformowała, że rozszerzyła współpracę partnerską z Allegro.pl i uruchomiła kolejny wspólny projekt kredytowania dla Sprzedających na Allegro. Sprzedający korzystający z finansowania mogą przeznaczyć środki na zakup towaru, koszty marketingu i SEO lub inny cel biznesowy. Sami określają też okres spłaty. Jak podkreśla Allegro, nowa oferta kredytowania dostępna jest dla firm prowadzących sprzedaż na Allegro już od 1. dnia obecności na platformie.
Merchanci sprzedający na Allegro.pl to najczęściej podmioty z sektora MSP, które nie mają czasu na długie procedury kredytowe. Oferta PragmaGO jest adresowana właśnie do takiego profilu firm. Dzięki współpracy z Allegro Klienci otrzymują propozycję finansowania dla swojej działalności tu i teraz, w bardzo uproszczonym procesie online. – powiedziała Danuta Czapeczko, Dyrektor sprzedaży ds. B2B e-commerce PragmaGO.
Dzięki współpracy z PragmaGO, poszerzamy dostępność oferty finansowania dla naszych Sprzedających. Naszym celem jest wspieranie Sprzedawców na Allegro w dążeniu do zapewnienia naszym Klientom jak najszerszej oferty produktów, w jak najlepszych cenach z zapewnieniem wygody zakupów. Dzięki prostemu i szybkiemu procesowi dostępu do finansowania nasi Sprzedawcy mogą np. kupić więcej towaru jednocześnie, negocjować tym samym koszty zakupu oraz zaoszczędzić na kosztach dostawy. Dostęp do pieniędzy jest w miejscu, w którym prowadzoną swój biznes i na warunkach dostosowanych do charakteru działalności e-commerce. – powiedziała Ewa Kraińska, B2B Financial Services Manager PragmaGO.
PragmaGO SA to polski fintech notowany na GPW, który w marcu br. pozyskał większościowego udziałowca Polish Enterprise Funds SCA z siedzibą w Luksemburgu. Spółka realizuje strategię rozwoju dystrybucji produktów finansowych i ich obsługi operacyjnej online w zróżnicowanych kanałach, ze szczególnym uwzględnieniem B2B e-commerce.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.