Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl zaprezentowała nową odsłonę portalu. Zmienione zostały całkowicie wygląd i funkcjonalność strony głównej oraz kluczowych serwisów kontentowych.
Pierwszy etap zmian w mojeauto.pl został zakończony. Poza stroną główną, całkowicie zmienione zostały również sekcje: Motogazeta – część informacyjna portalu, Motobiznes – część informacyjno-biznesowa oraz Autogaleria.
– Modernizacja była konieczna. Wdrażamy stale nowe podserwisy i dostęp do nich był coraz trudniejszy. Zmiany poprawią zdecydowanie funkcjonalność portalu. Mamy też nadzieję, że nowa grafika spodoba się naszym Użytkownikom.– mówi Michał Kluba, Prezes Zarządu Internet Service SA, operatora mojeauto.pl.
Wraz z pozyskaniem inwestora strategicznego, którym jest notowana na giełdzie warszawskiej Bankier.pl SA, Spółka rozpoczęła proces modernizacji i rozbudowy. Obok inwestycji w infrastrukturze technicznej, zapoczątkowano równoległe prace wdrożeniowe nad kolejnymi projektami internetowymi. W lipcu uruchomiony został pierwszy w Polsce serwis blogowy dedykowany kierowcom – blogkierowcy.pl. Z początkiem października wystartował korespondentdrogowy.pl – serwis społecznościowy skupiający Internautów zainteresowanych budową infrastruktury drogowej w Polsce, umożliwiający publikację własnych relacji – korespondencji.
– To dopiero początek. Przed nami kolejne wdrożenia. I to jeszcze w listopadzie. Nasz najbliższy cel to multimedia i drogi. A z początkiem roku, z okazji 8 urodzin mojeauto.pl, przygotujemy dla naszych Użytkowników coś specjalnego. Właśnie nad tym pracujemy – mówi Michał Kluba.
www.mojeauto.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.