Firma Zalando dołączy do indeksu DAX (Deutsche Aktienindex). Decyzja została ogłoszona 3 września br. przez wydawcę indeksu – STOXX Ltd. (część Qontigo). DAX to wiodący niemiecki indeks giełdowy, obejmujący największe spółki notowane na giełdzie w Niemczech. Zalando, włączone do MDAX w 2015 r., dołączy do niemieckiego benchmarkowego indeksu blue chipów 13 lat po swoim założeniu.
Jesteśmy dumni z tego, co naszemu zespołowi udało się zbudować w ciągu ostatniej dekady. Rozwinęliśmy startup sprzedający japonki z piwnicy w ogólnoeuropejską platformę modową obsługującą ponad 45 mln klientów. A przed nami jeszcze większe możliwości – powiedział współzałożyciel i co-CEO Zalando, Robert Gentz.
Nasz sukces jest głęboko zakorzeniony w kulturze – opartej na zaufaniu, przejrzystości i przedsiębiorczości. Silna koncentracja na kliencie i bliskie partnerstwa, to kluczowe składniki naszego sukcesu. Nieustannie testujemy i skalujemy nowe koncepcje, by uwolnić zbiorczy potencjał branży modowej – dodał współzałożyciel i co-CEO, David Schröder.
Zalando z ambicją potentata
Założona w 2008 r. w Berlinie firma odnotowuje konsekwentny wzrost swojego biznesu – od czasu pierwszej oferty publicznej (IPO) w 2014 r. do 2020 r. wycena wartości organizacji wzrosła czterokrotnie. Dziś Zalando łączy około 45 mln aktywnych klientów z ponad 4500 markami i partnerami.
Firma utrzyma dalszą koncentrację na osiąganiu wzrostu, dążąc do zwiększenia GMV (Gross Merchandise Volume) do ponad 30 miliardów euro do 2025 r. Ponadto firma ma ambicję, by w perspektywie długoterminowej obsługiwać ponad 10% wartego 450 mld euro europejskiego rynku mody. By to osiągnąć, Zalando będzie konsekwentnie inwestować w customer experience, oferowane w ramach platformy usługi i infrastrukturę.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.