Zalando

Zalando dołączy do indeksu DAX

Firma Zalando dołączy do indeksu DAX (Deutsche Aktienindex). Decyzja została ogłoszona 3 września br. przez wydawcę indeksu – STOXX Ltd. (część Qontigo). DAX to wiodący niemiecki indeks giełdowy, obejmujący największe spółki notowane na giełdzie w Niemczech. Zalando, włączone do MDAX w 2015 r., dołączy do niemieckiego benchmarkowego indeksu blue chipów 13 lat po swoim założeniu.

Zalando sprzedaje używaną odzież

Klienci Zalando w Niemczech i Hiszpanii mogą teraz kupować i sprzedawać używaną odzież bezpośrednio na platformie. Wkrótce dołączą do nich klienci z Belgii, Francji, Holandii i Polski.

Zalando z nową strategią biznesową: “Starting point for fashion”

Firma Zalando przyjęła nową strategię biznesową, zgodnie z którą chce zostać europejskim „starting point for fashion” – miejscem oferującym jakościowy i dopasowany do oczekiwań klientów asortyment, pozwalający znaleźć każdy poszukiwany przez konsumenta produkt w segmencie fashion.

Centrum logistyczne Zalando pod Szczecinem rozpoczęło działalność

Zalando – wiodąca europejska platforma modowo-lifestyle’owa, oficjalnie oddało do użytku centrum logistyczne pod Szczecinem. Inwestycja jest kolejnym krokiem w poszerzaniu sieci logistycznej Zalando, mającym na celu zapewnienie wysokiej jakości obsługi rosnącej grupie klientów, która liczy obecnie ponad 25 milionów konsumentów na 17 rynkach.

Zalando wkracza z asortymentem kosmetycznym do Polski

Zalando rozpoczyna sprzedaż kosmetyków online na rynku międzynarodowym — w pierwszej kolejności w Polsce i Austrii. Asortyment kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet i mężczyzn pojawi się w tych krajach przed świętami Bożego Narodzenia i będzie dystrybuowany z centrum logistycznego w Erfurcie w Niemczech.

Zalando wprowadza program partnerski

Firma Zalando uruchomiła swój program partnerski w Polsce. Pozwala on markom na bezpośrednie połączenia z platformą modową Zalando, a tym samym, na uzyskanie dostępu do bazy klientów obejmującej ponad 23 miliony aktywnych konsumentów. Dla klientów oznaczać ma to natomiast korzyść w postaci dostępu do większej liczby produktów.

Zalando startuje z kategorią Beauty

Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii Zalando: Beauty. W asortymencie znajdą się kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne. 

Przewiń do góry