Zalando

Zalando sprzedaje używaną odzież

Klienci Zalando w Niemczech i Hiszpanii mogą teraz kupować i sprzedawać używaną odzież bezpośrednio na platformie. Wkrótce dołączą do nich klienci z Belgii, Francji, Holandii i Polski.

Zalando z nową strategią biznesową: “Starting point for fashion”

Firma Zalando przyjęła nową strategię biznesową, zgodnie z którą chce zostać europejskim „starting point for fashion” – miejscem oferującym jakościowy i dopasowany do oczekiwań klientów asortyment, pozwalający znaleźć każdy poszukiwany przez konsumenta produkt w segmencie fashion.

Centrum logistyczne Zalando pod Szczecinem rozpoczęło działalność

Zalando – wiodąca europejska platforma modowo-lifestyle’owa, oficjalnie oddało do użytku centrum logistyczne pod Szczecinem. Inwestycja jest kolejnym krokiem w poszerzaniu sieci logistycznej Zalando, mającym na celu zapewnienie wysokiej jakości obsługi rosnącej grupie klientów, która liczy obecnie ponad 25 milionów konsumentów na 17 rynkach.

Zalando wkracza z asortymentem kosmetycznym do Polski

Zalando rozpoczyna sprzedaż kosmetyków online na rynku międzynarodowym — w pierwszej kolejności w Polsce i Austrii. Asortyment kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet i mężczyzn pojawi się w tych krajach przed świętami Bożego Narodzenia i będzie dystrybuowany z centrum logistycznego w Erfurcie w Niemczech.

Zalando wprowadza program partnerski

Firma Zalando uruchomiła swój program partnerski w Polsce. Pozwala on markom na bezpośrednie połączenia z platformą modową Zalando, a tym samym, na uzyskanie dostępu do bazy klientów obejmującej ponad 23 miliony aktywnych konsumentów. Dla klientów oznaczać ma to natomiast korzyść w postaci dostępu do większej liczby produktów.

Zalando startuje z kategorią Beauty

Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii Zalando: Beauty. W asortymencie znajdą się kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne. 

Zalando zaprasza startupy do współpracy

Zalando stworzyło dedykowaną platformę Zalando Build, umożliwiającą współpracę ze startupami, które zajmują się personalizacją doświadczeń zakupowych oraz dostarczaniem inspiracji modowych. Swoje pomysły na współpracę z Zalando mogą zgłaszać również startupy z Polski oferujące rozwiązania z zakresu zakupów modowych, m.in. przymiarek, stylizacji i rekomendacji zestawów odzieżowych.

Przewiń do góry