Klienci skorzystali z propozycji eobuwie.pl, generując rekordowe liczby zamówień. W piątek i sobotę złożono ich ponad 255 tysięcy, a w niedzielę na platformie odnotowano ponad 160 tysięcy transakcji sprzedażowych.
Wśród najchętniej kupowanych kategorii znalazły się: sneakersy, botki i buty trekkingowe oraz klapki. Eobuwie.pl każdego dnia wysyła do klientów około 80 tysięcy paczek. Promocje, z których w miniony weekend mogli skorzystać konsumenci sprawiły, że liczba zamówień wzrosła pięciokrotnie.
Black Friday to jeden z najważniejszych dla handlu momentów w roku, co znajduje odzwierciedlenie w liczbie transakcji zrealizowanych na naszej platformie. Klienci docenili przygotowywaną przez nas ofertę, składając aż kilkaset tysięcy zamówień. To dla nas duży kredyt zaufania i ogromny proces logistyczny. Wygenerowanie takiego ruchu na platformie eobuwie.pl umacnia nas w przekonaniu, że konsumenci ufają naszej sieci, a intensywny rozwój logistyki to decyzja, która będzie skutkować jeszcze bardziej efektywną odpowiedzią na ich oczekiwania – mówi Damian Zapłata, prezes spółki eobuwie.pl.
Platforma sprzedaży online planuje również rozwój zaplecza logistycznego. Już wkrótce uruchomi centrum dystrybucyjne w Bukareszcie, które pozwoli na obsługę kluczowych dla firmy rynków na południu Europy: Rumunii, Bułgarii i Grecji. Umożliwi to klientom otrzymanie zamówienia jeszcze szybciej, dzięki usłudze Next Business Day, czyli ,,Dostawy Następnego Dnia”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.