ARBOmedia AG tworzy w swoich strukturach nową firmę oferującą reklamę w Internecie. Polska jest pierwszym rynkiem gdzie działalność rozpoczyna LOGICSEARCH – firma która skupi się na marketingu w wyszukiwarkach oraz reklamie kontekstowej.
LOGICSEARCH zaoferuje swoim klientom planowanie, realizację i optymalizację oraz analizę wyników kampanii CPC w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych. Zakres usług firmy uzupełniany jest także pozycjonowaniem stron.
Oferta LOGICSEARCH będzie łączyć wszystkie dostępne na rynku systemy reklamy kierowanej na słowa kluczowe – m.in. Google AdWords czy AdKontekst tworzony przez Netsprint i Wirtualną Polskę. Dzięki temu reklamodawca będzie miał możliwość zakupu w jednym miejscu kampanii obejmującej swym zasięgiem większość polskiego Internetu. Dodatkowo kontrola kampanii dokonywana jest w jednym miejscu, co znacznie usprawnia i upraszcza ten proces oraz minimalizuje koszty.
„Marketing w wyszukiwarkach jest jednym z najprężniej rozwijających się rodzajów reklamy internetowej w Europie” – mówi Tomasz Więckowski odpowiedzialny za projekt LOGICSEARCH – „Wydatki na nią rosną z roku na rok szybciej niż w przypadku tradycyjnych reklam graficznych. Ten sam trend widoczny jest także w Polsce. Grupa robocza SEM, działająca przy IAB Polska opublikowała raport o wydatkach w tym segmencie. Dane mówią o 60 mln złotych w 2006 roku, co stanowiło 22% wszystkich wydatków na reklamę internetową. Szacunki na 2007 rok wskazują na 83% wzrost do około 110 mln zł., a w roku 2008 rynek SEM w Polsce ma być warty 190mln złotych. Chcemy, aby nasza oferta w pełni odpowiadała potrzebom tego coraz większego i coraz bardziej wymagającego rynku.” – dodaje Tomasz Więckowski.
LOGICSEARCH jest inwestycją ARBOmedia AG, w Polsce w ramach grupy ARBOmedia AG funkcjonują m.in. dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska, firma nowoczesnego marketingu bezpośredniego ARBOvision.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.