Piotr Gamracy, który od 1 marca zasiada w fotelu prezesa Vivid Games zapowiada, że już wkrótce Spółka przedstawi nową strategię, która odzwierciedla jego plany i jest adekwatna do potencjału drzemiącego w zespole. W lutym Spółka utrzymała sprzedaż i wynik na poziomie zbliżonym do styczniowych rezultatów. Narastająco wypracowała 3,7 mln zł przychodu, EBITDA wynosi 0,3 ml zł, a na koniec lutego na rachunkach Spółki znajdowało się 0,8 mln zł.
“Mimo trudnej sytuacji na rynku gier i UA nasz wynik za luty pokrywa się z wcześniejszymi założeniami. Skupiamy się obecnie na kluczowych pozycjach z naszego portfolio i to je rozwijamy. Mam wizję miejsca, w którym Spółka powinna znaleźć się za rok i za 5 lat. Ambitny plan weryfikujemy obecnie z możliwościami i sytuacją na rynku mobilnym. Jeszcze w marcu pojawię się na największej na świecie konferencji poświęconej branży gier – GDC w San Francisco, gdzie skonfrontuje swoje koncepcje z ekspertami z różnych dziedzin. Planuję też pogłębić relacje, z kluczowymi dla przyszłości Vivid Games partnerami. Nowa strategia powinna być gotowa, by podzielić się nią ze światem w ciągu kilku tygodni po powrocie z USA” – podkreśla Piotr Gamracy, prezes Vivid Games S.A.
Eroblast i Real Boxing 2 pozostają siłą napędową bydgoskiego Studia. Także w lutym wygenerowały zdecydowaną większość przychodu Spółki. “Nowy tytuł z segmentu blast – LoveNest, który trafił do globalnych testów w ostatnich dniach stycznia, potrzebuje czasu, by zbudować społeczność zaangażowanych użytkowników, którym zaoferuje content zbliżony w swojej różnorodności do oferty Eroblast. Również Knighs Fight 2 wraca do formy stopniowo, jednak wysokość generowanych przychodów pokrywa się z założeniami” – dodaje Gamracy.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.